برترین اپلکیشن‌های پس‌زمینه اندروید و iOS

the-7-best-wallpaper-apps-for-your-phone

در این زمانه‌ی دیجیتال، هر کدام از ما وقت بسیاری را صرفِ خیره شده به صفحه‌نمایشِ موبایل خود می‌کنیم. پس چرا از یک پس‌زمینه‌‎ی خوب، باکیفیت و زیبا استفاده نکنیم. این لیست، برترین‌های دنیای اپلیکیشنِ پس‌زمینه است؛ هم اندروید و هم iOS. با این برنامه‌ها دیگر هیچ نیازی به نگرانی و یا گشتن در وبسایت ها به دنبال پس‌زمینه مناسب نیست.

500Firepaper

500 Firepaperبهترین اپلیکیشن پس‌زمینه آن است که بهترین تصاویر را انتخاب می‌کند؛ این نقطه‌ی قوت بزرگ همین اَپ است؛ 500 سایتی تخصصی راجع به عکاسی است و عکس‌های خیره‌کننده‌ای را از مجموعه‌های عکاسی ناب جمع‌آوری می‌کند و در اَپ خود ارائه می‌دهد. این اَپ همینطور به شما امکان انتخاب از یک دسته‌ی مشخص از پس‌زمینه‌ها برای قرار دادن خودکار بر روی گوشی را هم فراهم می‌سازد. (اندروید)

Wlppr

Wlpprاین اپلیکیشن‌ مجموعه‌ایست از تصاویر مسحورکننده و دائماً در حال آپدیتِ “فضایی”. نماهایی خیره کننده از زمین از فضا که نتیجه‌اش شده یک مجموعه‌ی بسیار زیبا؛ این مجموعه از کوه‌ها (از فضا) تا شهرها از نمایی فضایی را شامل می‌شود؛ صدها تصویر به طور رایگان قابل دسترسی است و همینطور بسیاری دیگر هم با اشتراک گذاری اپلیکیشن در شبکه‌های اجتماعی آزاد می‌شوند. (iOS)

Wallrox Wallpapers

Wallrox Wallpapersاین یکی باید انتخاب اول کسانی باشد که علاقه‌ی زیادی دارند به طراحی Material Design که با اندروید M به دنیا معرفی شد و یا کسانی که به تصاویر شدیداً باکیفیت خاص علاقه دارند. پس‌زمینه‌ها به معنای واقعی کلمه باکیفیت هستند و رزولشنی بین 3,200 تا 2560 پیکسل دارند. کار با آن ساده است و قبل از قرار دادن یک پس‌زمینه، می‌توان آن را کراپ کرد. (اندروید)

Pimp Your Screen

Pimp Your Screenبرای این یکی که iOS را هم صرفاً پشتیبانی می‌کند بایستی پول پرداخت کرد اما کاملاً ارزشش را دارد. این اَپ به شما اجازه ی طراحی پس‌زمینه‌های خودتان را برای Home Screen با متن و تصویر و حتی بیشتر می‌دهد. (iOS)

Best Wallpapers QHD

Best Wallpapers QHDاین یکی احتمالاً برترین اپلیکیشن موجود نیست با مجموعه‌ای پرتعداد از تصاویر بسیار باکیفیت زیبا ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. نکته‌ی مثبت آن امکان جستجو بر اساس تگ، موضوع و محبوبیت و غیره است و همینطور بخش بسیار خوبی هم به نام Editor’s Choice دارد. (اندروید)

10000+ Wallpapers

10000+ Wallpapersهر چقدر هم که نام این اَپ ناامید کننده است و از خلاقیت بیرون، خود اَپ بسیار خوب طراحی شده.تعداد زیادی تصویر باکیفیت و همینطور یک سیستم هوشمند جستجو که بر اساس تصاویری که تا الان پسنده‌اید و همینطور تصاویری که جستجو کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌دهد و یا تصاویر مشابه را نشان می‌دهد. جستجو و آرشیو تصاویر این اَپ آنقدر خوب است که اگر تصویر موردنظرتان را در این اَپ پیدا نمی‌کنید بایستی مطمئن باشید جای دیگر هم نیست. (iOS)

Wonderwall

Wonderwall

این اَپ خیلی ساده و عادی همه چیز را نگه‌می‌دارد؛ لیستی از تصاویر بسیار خوب برای دستگاه اندرویدی شما و همینطور یک سیستم مرور و جستجوی خوب. قابلیت بسیار خوب دیگر این اَپ هم داشتن امکان تعویض خودکار تصاویر است و همینطور بخشی برای تصاویری که تا به امروز پسنده‌اید. (اندروید)

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین اپلکیشن‌های پس‌زمینه اندروید و iOS

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *