برای اولین بار می توانید مراسم رونمایی اپل را به صورت زنده از توییتر مشاهده کنید

مراسم رونمایی اپل

مراسم رونمایی اپل | همانطور که می دانید، امروز، 21 شهریور، کمپانی اپل همانطور که وعده داده بود قصد دارد از سری جدید آیفون های خود یعنی آیفون های 2018 رونمایی به عمل آورد. تا به امروز بسیاری از کاربران و طرفداران کمپانی اپل برای مشاهده ی مراسم رونمایی از سری جدید محصولات این کمپانی با مشکلات بسیاری روبرو بودند. اکنون گویا اپل امسال تصمیم دارد که محصولات 2018 خود را از طریق توییتر به همگان به صورت زنده معرفی نماید.

مراسم رونمایی اپل

از موقعی که کمپانی اپل برای اولین بار رویداد معرفی محصولات خود را به‌ صورت زنده پخش نمود، مدت زیادی می گذرد؛ در عین حال، این کمپانی هیچگاه تلاش نکرد که در خارج از پلتفرم خود پخش زنده مراسم را اجرا نماید. حال اکنون بر اساس گزارش های منتشر شده، کمپانی اپل در طی مراسم 21 شهریور علاوه بر وب‌ سایت رسمی خود، از طریق صفحه‌ی توییتر نیز این مراسم را به صورت زنده برای طرفداران این کمپانی پخش خواهد کرد؛ به همین جهت، کاربران جدید نیز می توانند به راحتی در ماسم رونمایی کمپانی اپل از طریق توییتر شرکت نمایند.

مراسم رونمایی اپل

پس از برگزاری کنفرانس توسعه‌ دهندگان WWDC سال جاری که قابلیت مشاهده ی مراسم علاوه‌ بر مرورگرهای سافاری و مایکروسافت اج، در مرورگرهای گوگل کروم و فایرفاکس نیز فراهم شده بود، این دومین‌ بار می باشد که کمپانی اپل گزینه‌ های استریم خود را افزایش می‌ دهد. از طرفی انتظار می‌ رود که مراسم امروز از طریق حساب توییتر این کمپانی نیز پخش شود؛ حساب توییتری که تا قبل از این هیچگونه توییتی در آن منتشر نشده است و تمامی محتوای موجود در این حساب کاربری به تبلیغات محصولات متفرقه اختصاص داده شده است.

اکنون انتظار می‌ رود که کمپانی اپل در مراسم امشب خود از سری جدید آیفون‌ ها و نسل جدید اپل واچ رونمایی به عمل آورد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  توییتر ممکن است به شما اجازه دهد در آینده توییت ها را "لغو" کنید ... اگر هزینه آن را پرداخت کنید

نظرات در مورد : برای اولین بار می توانید مراسم رونمایی اپل را به صورت زنده از توییتر مشاهده کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *