براساس آمارها، 64 درصد از آمریکایی ها حداقل دارای یکی از محصولات اپل هستند

اپل

بر اساس آمارهای منتشر شده، نشان می دهد که 64 درصد از آمریکایی ها حداقل یکی از محصولات کمپانی اپل را در خانه ی خود دارند و حداقل یک نفر در خانه از محصولات متنوع این کمپانی برای مثال گوشی های آیفون، استفاده می کند. این آمارها تنها از 800 نفر از افراد ایالات متحده جمع آوری شده و شاید تعداد زیادی نباشد اما قطعا بسیار جذاب می باشد. چنین آمارگیری هایی در سال 2012 میلادی نیز انجام شده بود و در آن زمان تنها 50 درصد از آمریکایی ها از این محصولات استفاده می کردند و اکنون به 64 درصد افزایش یافته است.

محصولات این کمپانی توسط گروه های مختلف سنی، درآمدی و نژادی مورد استفاده قرار می گیرد و اکنون بیش از 64 درصد از افراد ایالات متحده صاحب این دستگاه های کمپانی اپل هستند. تنها افرادی که در طول یک ماه درآمدی کمتر از 30 هزار دلار دارند، قادر به خرید این محصولات نیستند و این گروه نیز شامل بازنشستگان بالای 50 سال می شود.

محصولات شرکت اپل در میان قشر مرفه از محبوبیت بالایی برخوردار است و میزان 87 در صد از آمریکایی ها که دارای درآمدی بالای 100 هزار دلار هستند اکنون صاحب یکی از محصولات این کمپانی می باشند و حدود 4.7 درصد از دستگاه های اپل در اختیار قشر مرفه ایالات متحده قرار گرفته است و افرادی که درآمد پایینی دارند تنها 1 درصد از این آمار را تشکیل داده اند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تقاضا بزرگ برای آیفون 14 پرو اپل

نظرات در مورد : براساس آمارها، 64 درصد از آمریکایی ها حداقل دارای یکی از محصولات اپل هستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *