بخش اکسپلور اینستاگرام شاهد حضور زبانه جدید Shopping می باشد

اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام | شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از اصلی ترین و تنها شبکه ی اجتماعی باز و فعال در ایران می باشد. اساسا اینستاگرام هر روز در تلاش است تا قابلیت های جدیدی را فراهم نماید تا کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد و دائما بر محبوبیت این شبکه اجتماعی افزوده می شود. اینستاگرام تا به امروز قابلیت های بسیاری را افزوده است ولی در این میان اخیرا نیز از یک زبانه جدید با نام Shopping رونمایی به عمل آورده است.

اکسپلور اینستاگرام

اخیرا شبکه اجتماعی اینستاگرام هر روز در تلاش برای کامل سازی پلتفرم اجتماعی خود می باشد. این شبکه‌ ی اجتماعی تصمیم دارد تا به‌ واسطه‌ ی قابلیت ها و تغییرات جدید، کاربران بیشتری را به سوی استفاده از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی سوق بدهد. مدتی قبل این شرکت به منظور رقابت با Pintrest و Wish از قابلیت Shopping برای اپلیکیشن خود رونمایی به عمل آورد؛ این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از تصاویر، به قیمت و برخی اطلاعات اولیه ی محصولات بدون مراجعه به وب‌سایت توزیع‌ کننده دسترسی یابند.

اکسپلور اینستاگرام

اکنون این ویژگی گسترش یافته و بر اساس گفته‌ ی مسئولین اینستاگرام، از این به بعد افراد می‌ توانند از طریق زبانه‌ ی اختصاصی‌ که در صفحه‌ ی اکسپلور در نظر گرفته شده است، به حجم زیادی از محصولات فروشندگان دسترسی پیدا کنند. علاوه بر قابلیت مذکور، اینستاگرام اعلام نموده است که قابلیت برچسب‌ زنی محصولات در استوری‌ ها نیز برای حساب‌ های تجاری فعال شده است، البته لازم به ذکر است که این قابلیت فعلا تنها در دسترس 46 کشور قرار دارد ولی این احتمال نیز وجود دارد که در آینده‌ ای نزدیک تعداد بیشتری به این فهرست افزوده شوند.

بر اساس گفته‌ ی اینستاگرام، ماهانه‌ 90 میلیون نفر از برچسب‌ های خرید استفاده می نمایند و از این رو، انتظار داریم که تغییر و تحولات جدیدی در این بخش اعمال شده، توجه افراد زیادی از کاربران را به خود جلب نماید و اینستاگرام بیشتر از قبل به پلتفرمی مناسب برای صاحبان کسب‌ و‌ کار‌ها تبدیل شده است.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  شبکه اجتماعی Reddit هک شد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بخش اکسپلور اینستاگرام شاهد حضور زبانه جدید Shopping می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *