با SoundR بر اساس خلق و خویتان آهنگ گوش کنید

بارها و بارها هدفونتان را بر روی گوش هایتان گذاشته اید و آن موسیقی ای که در لحظه دوست دارید بشنوید را اجرا کرده اید. ممکن است بخواهید بسته به خلق و خویتان (و یا به زبان عامیانه مودتان) به انواع مختلف از موسیقی گوش بدهید. ما یک خبر خوب برایتان آورده ایم!

برنامه “SoundR” به شما در پیدا کردن موسیقی بر اساس سبک، فعالیت، چگونگی احساساتتان کمک خواهد کرد. در واقع، کافیست در هر شرایط به برنامه “SoundR” مراجعه کنید تا بنا به احساسات لحظه ایتان موسیقی های دوست داشتنی اجرا شود.

از مزیت های این برنامه آن است که کاملا رایگان بوده و شما برای استفاده از آن نیاز به ثبت نام نخواهید داشت. ظاهر برنامه و یا رابط کاربری سرگرم کننده است و با حباب های رنگارنگ مختلف تزئین شده است. حباب های جالب توجه بر اساس احساسات، سبک و فعالیت (صبح، مهمانی و…) چیده شده اند و شما می توانید آن ها را بر اساس میلتان انتخاب کنید.

انتخاب از میان حباب ها کمی سخت است اما اگر یکی از آن ها انتخاب کنید فهرست بیشماری از آهنگ ها در دسترستان قرار خواهد گرفت.

برنامه از Soundcloud نشئت گرفته است و راه سرگرم کننده ای برای کشف موسیقی های جدید می باشد. رابط کاربری برنامه متفکرانه ساخته و پرداخته شده است. برای هربار چک کردن فهرست آهنگ هایتان می توانید به لینک خودتان سر بزنید و با انتخاب آهنگ های موردعلاقه تان یک فهرست از آهنگ های پخش شده درست کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با SoundR بر اساس خلق و خویتان آهنگ گوش کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *