با Parihug از راه دور کودکتان را در آغوش بگیرید

نخستین بار در CES سال جاری با  “Parihug” مواجه شدیم. “Parihug”، عروسک پولیش پر شده با شتاب سنج و موتور می باشد که از راه دور برای کودک دلبندتان آغوش می فرستد. بنابراین، مهم نیست کجا باشید! هرکجا که باشید، چه در محل کار و چه مشغول کسب و کارتان سر کنید از طریق برنامه مرتبط با عروسک “Parihug” بر روی سیستم عامل اندروید یا iOS قادر خواهید بود برای فرزندتان آغوش ارسال کنید.

تا زمانیکه “Parihug” به Wi-Fi متصل باشد، قادر به ارسال آغوش می باشید. در نتیجه، تا مدت زمان اتصال به Wi-Fi شما می توانید از این طریق به فرزندتان بگویید حتی از راه دور تا چه اندازه به فکر او هستید! “Parihug” از امروز در Kickstarter راه اندازی شد.

کارکرد عروسک “Parihug” برای کودکان یک مفهوم ساده به معنای بازخورد سریع است. البته، عملکرد موتور درون عروسک بیشتر شبیه به ویبره تلفن همراه می باشد اما هنوز هم “Parihug” بهانه ای برای نوازش شدن و تقویت بازخورد لمسی برای کودکان به شمار می رود.

والدین برای استفاده از برنامه “Parihug” به عروسک نیاز ندارند اما Kickstarter نسخه “Little Pari” را به آنان پیشنهاد داده است.

در چند سال اخیر بسیاری از گجت ها در تلاش بوده اند تا بتوانند احساسات والدین را از راه دور به فرزندانشان نشان داده و ارسال کنند. بدین منظور، اکثر آن ها درون خود یک صفحه نمایش برای تماس های ویدیویی داشتند اما عملکرد “Parihug” متفاوت است! این عروسک بدون هیچ گونه تماس ویدیویی احساسات واقعی را از طریق خود به کودکان انتقال می دهد.

“Parihug” از ماه دسامبر با قیمت 75 دلار به فروش می رسد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با Parihug از راه دور کودکتان را در آغوش بگیرید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *