با Memoji صورتتان را به شکل اموجی متحرک دربیاورید

در ارتباطات مدرن، شکلک ها تحت عنوان Emoji (اموجی) ها به خصوص با ظهور برنامه ها و اپلیکیشن های پیام رسانی بر روی آیفون و دیگر دستگاه های تلفن همراه در همه جا حاضر شده اند. شکلک ها و یا اموجی ها در بیان احساسات مختلف با کلمات و یا حتی در غیاب آن ها به کمک ما آمده اند. حال اگر به جای استفاده از شکلک ها تصویری از خودتان را مبدل کنید و آن را به منظور بیان احساساتتان با دیگران به اشتراک بگذارید چه؟ خب، اگر موافقید Memoji از Facetune همین کار را انجام می دهد.

تمام کاری که Memoji انجام می دهد آن است صورتتان را مطابق تصویر ارائه داده شده تان به شکلک موردعلاقه تان مبدل کند و مشابه با فیلتر اسنپ چت در تقلیدی سرگرم کننده و خنده دار آن را به صورت عکس متحرک بازگرداند.

استفاده از Memoji بسیار آسان است؛ شما می توانید یک عکس از خودتان را بارگذاری کنید و شکلک موردعلاقه تان را انتخاب کنید. سپس باید صبر کنید تا عکس متحرکتان به صورت GIF، ویدیو و یا تصویر ارائه شود. شما می توانید از شکلک ها اعم از خنده گریه ای (اشک شوق)، خرناس، دمیدن بوسه به شکل قلب، شاخ شیطانی و… استفاده کنید. پس حتما متوجه شده اید کار با این برنامه تا چه حد ممکن است سرگرم کننده باشد!

اپلیکیشن Memoji توسط Lightricks همان توسعه دهنده برنامه محبوب ویرایش پرتره Facetune ارائه داده شده است. این برنامه که در روز دروغ اول آوریل عرضه شد طبیعتا در هاله ای از شوخ طبعی و با جنبه سرگرمی در دسترس کاربران قرار گرفت.

شما می توانید این برنامه را کاملا رایگان از فروشگاه App Store دریافت کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با Memoji صورتتان را به شکل اموجی متحرک دربیاورید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *