با Meitu 8 بهترین سلفی ممکن را بگیرید!

شرکت چینی Meitu از سال 2013 تلفن های همراه خود را درست پس از برنامه Viral selfie منتشر کرده است. این دستگاه ها در رنگ های نه چندان جالب توجه و با شکل چندضلعی خود فورا قابل تشخیص می باشند. و اما جدیدترین تلفن همراه Meitu، تحت عنوان T8 دیروز در چین عرضه شد.

از خصوصیات تلفن همراه T8 می توان به دوربین عقب 12 مگاپیکسل، دوربین دوگانه جلو 12 مگاپیکسل، پردازنده خوب MediaTek Helio X MT6797، صفحه نمایش 5.2 اینچ AMOLED، حافظه داخلی 4 گیگابایت و باتری 3,580mAh اشاره کرد.

از برترین قابلیت های تلفن همراه T8 از Meitu می توان به کیفیت عملکرد عکاسی از طریق برنامه پیش فرض دوربین آن اشاره کرد. عملکرد دوربین تلفن همراه T8 متناسب با انواع و اقسام مختلف چهره ها و رنگ پوست ها و همچنین جنس و سن افراد می باشد و مطابق با همان اطلاعات برنامه دوربین مناسب ترین افکت ها را روی عکستان پیاده خواهد کرد. بدین ترتیب، شما بهترین عکس ممکن را مشاهده خواهید کرد.

اگر در سلفی گرفتن با دیگران رقابت می کنید، ما به شما تلفن همراه T8 را پیشنهاد می کنیم. T8 به شما امکان گرفتن بهترین سلفی ممکن را داده است. در حالیکه به نظر می رسد دوربین جلو تلفن های همراه مهم ترین شرط انتخاب و برترین مزیت نیست اما برای آن دسته از افرادی که تماما و مدام در حال گرفتن سلفی می باشند حائز اهمیت است که چطور به نظر برسند!

یکی دیگر از شرکت های چینی تحت عنوان “Huawei” نرم افزار “Perfect selfie mode” را با تلفن های همراه Honor خود ارائه داده است. این در حالیست که شما برای استفاده از ویرایش عکستان تمام خطوط چهره تان را انتخاب کنید اما این حالت در T8 به طور خودکار اتفاق می افتد.

نرم افزار موجود در T8 پوستتان را صاف، چشمانتان را کمی درخشان و موهایتان را تغییر می دهد. حالات مختلفی برای ویرایش سلفی هایتان در T8 وجود دارد. اما اگر تنظیمات آن را بیش از حد طبیعی انجام دهید مطمئنا صورتتان قرمز و بینی تان پاک خواهد شد!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با Meitu 8 بهترین سلفی ممکن را بگیرید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *