با Hug گوشی موبایلتان را در آغوش بگیرید

Hug، برنامه ای برای iPhone است که توسط کارکنان سابق Google که اتفاقا برادر هم هستند (Petter و Kaspar Prinz) با هدف جایگزینی Emojiها با بازخورد فیزیکی طراحی و سازماندهی شده است.

به نظر می رسد برادران Prinz با سرمایه گذاری در ارتباطات غیرکلامی که محبوب ترینشان استفاده از Emojiها بود، به دنبال راهی برای معرفی بازخورد فیزیکی و معادلات مکالمه هستند.

Petter Prinz از بنیانگذاران اپلیکیشن Hug گفت: “امروزه دوستان، زوج ها و خانواده ها در قسمت های مختلف جهان در بازه زمانی های متفاوت از هم زندگی می کنند. بیشترین واژه نوشته شده در سال 2014 سلام نبوده بلکه شکلک قلب ♥ بوده. هم اکنون به لطف فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ ما بیشتر در تلاش هستیم تا با یکدیگر در ارتباط بمانیم. با این حال لمس فیزیکی را در این گونه ارتباط از دست داده ایم. اما ما با Hug قصد داریم این نوع روابط را تغییر دهیم.”

d

برای استفاده از برنامه، شما فقط باید گوشی موبایلتان را در آغوش بگیرید تا سنسور مجاورت طول آغوشتان را تشخیص دهد. سپس گیرنده به اندازه مدت آغوش گرفتن شما یک لرزش دریافت می کند.

کمپانی Hug گفت: “شما می توانید آغوش های مختلفی وابسته به خلق و خو و احساساتان به بیشتر از یک نفر و یکبار در طول روز ارسال کنید.”

p

در این برنامه، شما یک داشبورد برای آمار آغوش هایتان خواهید داشت. در این آمار شما می توانید بارهای آغوش کشیدنتان بر اساس حالات و احساساتتان به افراد و مدت آن ها را ببینید.

پس اگر می خواهید گوشی موبایلتان را در آغوش بگیرید، می توانید همین حالا این اپلیکیشن را به رایگان از iTunes Store دریافت کنید. نسخه اندروید این برنامه هم در راه است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با Hug گوشی موبایلتان را در آغوش بگیرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *