با پاوربانک جدید Nifty، گوشی خود را ۶ برابر سریع‌تر شارژ کنید

با ظهور یو اس بی نوع سی (USB C)، شارژ کردن سریع‌تر گوشی‌ها نسبت به قبل امکان پذیر شده است. کمپانی Nifty هم از این فرصت و تکنولوژی بهره لازم و کافی را برده و به تازگی پاور بانکی را با نام PowerPod به بازار عرضه کرده است که شما را قادر می‌سازد گجت‌ها و دستگاه‌های خود را سریع‌تر از قبل شارژ کنید. اما بهترین قسمت ماجرا این است که این پاور بانک را تنها با قیمت ۵۰ دلار می‌توانید خریداری نمایید.

این پاور بانک از تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm 2.0 بهره برده و در حال حاضر سریع‌ترین در نوع خود بوده و در این زمینه برای خود رقیبی نمی‌بیند. این پاور بانک در شارژ‌ کردن گوشی آیفون ۷ هم به خوبی و با موفقیت عمل کرده و می‌تواند این گوشی را ۴.۵ برابر سریع‌تر شارژ کند.

نکته‌‌ای که باید به آن توجه کرد این است که در جدیدترین نسخه مک بوک‌های اپل، از آداپتورهای معمولی استفاده نشده و این مک بوک‌ها از یو اس بی نوع سی استفاده می‌کنند و این به معنی می‌باشد که این پاور بانک قابلیت این را دارد که در بلندمدت به رشد زیادی برسد.

اما شاید بپرسید که پس دستگاه‌‌های قدیمی چه می‌شوند ؟ باید بگوییم که نگران نباشید.این پاور بانک از یو اس بی‌های معمولی و نوع ای (USB A) برای دستگاه‌های قدیمی هم پشتیبانی می‌کنند. و شما می‌توانید برای شارژ کردن گجت‌های خود در هر مکان و زمانی از این پاوربانک استفاده کنید.

اگر از شارژ کردن سریع این پاور بانک و همچنین قیمت معقول آن که ۵۰ دلار بود بگذریم، لازم است به قابلیت دیگر این پاور بانک یعنی ظرفیت و طراحی منحصر به فرد آن هم اشاره کنیم، چرا که شرکت Nifty توانسته است که ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی را در یک طراحی زیبا و جمع و جور گرد آورد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با پاوربانک جدید Nifty، گوشی خود را ۶ برابر سریع‌تر شارژ کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *