با عجیب ترین گجت های پوشیدنی دنیا آشنا شوید

گجت ها ساخته شده اند تا مفید باشند! تا کارهایمان را ساده تر، سریع تر و امن تر انجام دهند و در واقع، ما را در هر زمینه ای یاری دهند. گجت های پوشیدنی، گجت هایی هستند که با پوشیدن آن ها کارهایمان را پیش می بریم. ما در این مقاله قصد داریم به جدیدترین، بهترین و عجیب ترین گجت های پوشیدنی بپردازیم که اخیرا معرفی شده اند.

  • Hushme

اگر تمایل دارید مکالماتتان را در حریم خصوصیتان حفظ کنید و برایتان اصلا اهمیت ندارد که بوسیله گجت مربوطه شبیه شوالیه تاریکی شوید، Hushme را بخرید!

این گجت یک دستگاه صوتی شخصی می باشد که اطراف دهان شما را می پوشاند. در واقع، گجت Hushme با استفاده از مکش صدا هرآنچه را بگویید به گوش جهان خارج می رساند. Hushme بوسیله بلوتوث به تلفن همراهتان متصل می شود و دارای یک جفت هدفون برای گوش دادن به موسیقی هم می باشد.

گجت Hushme توسط آهن رباهای موجود در دو قسم خود می تواند دهانتان را بپوشاند. بنابراین، اگر این گجت را بخرید هیچکس دیگری جز آنکس در آنسوی خط صدای شما را که درباره رستوران موردعلاقه تان، قرار ملاقاتتان و یا هرچیز دیگری نخواهد شنید.

قیمت این گجت 150 دلار می باشد.

  • Helios Smart Ring

ویتامین D برای سلامت ما ضروری است. اما در هر صورت یا ما آن را به مقادیر کم دریافت می کنیم و آن را بیش از اندازه در بدنمان ذخیره می کنیم. البته فقط در شرایطی که در معرض آفتاب شدید باشیم.

حلقه هوشمند Helios یک ردیاب پوشیدنی ویتامین D می باشد. این حلقه مندرس در انگشتتان پوشیده می شود و عملیات خود را شروع می کند. در واقع، حلقه هوشمند Helios بر اساس واحدهای تناسب اندام میزان ویتامین D را اندازه گیری می کند و به شما می گوید چقدر به آن نیاز خواهید داشت. بدین ترتیب، زمان مورد نیاز برای دریافت ویتامین D را گفته و کرم های ضدآفتاب مناسبتان معرفی می کند. حلقه هوشمند بسته به نوع پوستتان می گوید تا چه اندازه باید لباس بپوشید.

حلقه هوشمند Helios در رنگ های مختلف و با قیمت 120 دلار عرضه شده است. و از طریق بلوتوث با تلفن همراهتان همگام سازی می شود.

  • Portable Air Purifier

دستگاه تصفیه هوا واقعا ضروری است! بخصوص اگر قابل حمل باشد و بتواند با یک جریان تمام میکروب ها، آلاینده ها و ناپاکی ها را از مقابل صورتتان نابود کند تا بتوانید هوای پاکیزه را استشمام کنید.

گجت پوشیدنی Purifier به دور گردن شما همچون هدست ها آویخته می شود و بیشتر شبیه یک نوع خاص از بدلیجات و جواهرات می باشد. بنابراین، شما با آویختن آن به دور گردنتان دو نشان زده اید!

باتری داخل گجت باعث شده است تا گردنبند تصفیه هوا تا حدود 30 ساعت کار کند و دوباره از طریق کابل microUSB که در پشت گردنبند قرار گرفته شارژ شود.

قیمت این گجت 200 تا 240 دلار می باشد.

  • Hideez

اگر رمز عبورهایتان را فراموش می کنید، حتما این گجت را بخرید! در ابتدا گجت Hideez باعث شده تا بتوانید با اتصال آن به جاکلیدیتان توسط یک برنامه رمزهای عبورتان را مدیریت کنید. اما احتمالا در نسخه های بعدی شاهد دستبندهایی به عنوان آویز برای مدیریت رمزهای عبور باشیم که در اصل پوشیدن آن ساده تر است.

برنامه مدیریت رمزهای عبور می تواند تمام رمزهای عبورتان را از دستگاه ها، وبسایت ها، باز کردن امن درب هایتان و… را پوشش دهد. بنابراین، نه تنها فقط مربوط به فراموشیتان نمی شود بلکه می توانید از سرقت های احتمالی در آینده پیشگیری کنید.

البته اگر تعداد رمز عبورهایتان زیاد است باید نسخه دوم آن را خریداری کنید چرا که دارای حافظه بیشتری برای نگهداری می باشد.

قیمت این گجت از 60 تا 65 دلار متغیر است.

1/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : با عجیب ترین گجت های پوشیدنی دنیا آشنا شوید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *