با اپراتورها در صورت ارسال هرگونه پیامک فلش برخورد خواهد شد

پیامک فلش

پیامک فلش | یکی از آزار دهنده ترین پیامک ها، پیامک های فلش می باشد که هر کدام محتوای خاصی می توانند داشته باشند. قطعا برای شما نیز پیش آمده است که منتظر دریافت پیامک شخص خاصی هستید ولی ناگهان یک پیامک فلش برای شما ارسال می گردد و به شدت از این موضوع ناراحت می شوید. همین مسئله سبب شده است که دولت اپراتورها را نسبت به این موضوع محدود نماید.

پیامک فلش

مجید حقی در خصوص مشاهده‌ ی دوباره ی ارسال پیامک فلش از سوی برخی اپراتورهای تلفن همراه در شرایطی که از سال گذشته ممنوع شده بود، اعلام کرد ارسال پیامک فلش با هر محتوایی ممنوع می باشد. ایشان در سخنان خود توضیح داد که ارسال پیامک های فلش با هر نوع محتوایی چه تبلیغاتی و سرویس‌های خاص شامل اطلاع‌ رسانی از سوی اپراتور و یا حتی پیغام‌ های اضطراری ممنوع می باشد و هنوز هیچگونه تفکیکی برای محتوای ارسال شده از طریق این نوع پیام ها وجود ندارد.

پیامک فلش

حقی در ادامه ی سخنان خود اعلام کرد که در سال گذشته مشاهده شد که بعضی از اپراتورها با استفاده از پیامک فلش پیغام تبلیغاتی برای مشترکان خود ارسال می نمودند که به اپراتورها تذکر داده و این سرویس ممنوع اعلام شده و پس از آن نیز موردی مشاهده نشد. در حال حاضر نیز این سرویس ممنوع می باشد و در شرایط مشاهده موارد احتمالی، با اپراتورها برخورد می گردد.

پیامک‌ های فلش، پیامک هایی هستند که فقط بر روی صفحه نمایش گوشی ظاهر می گردند و در زمینه ی پیامک‌ ها ذخیره نمی گردند. بر ای اساس صفحه نمایش گوشی ها با ظاهر شدن پیامکی روشن می‌شوند و گیرنده چه خواسته و یا ناخواسته پیامک را مشاهده می کند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فسخ قرارداد بنیاد تعاون سپاه با همراه اول و مخابرات

نظرات در مورد : با اپراتورها در صورت ارسال هرگونه پیامک فلش برخورد خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *