با استفاده از طلا در مدت 10 دقیقه پژوهشگران می توانند سرطان را تشخیص دهند

تشخیص سرطان

اگر سری به بیمارستان ها بزنید، این روزها تعداد افراد مبتلا به انواع مختلف سرطان ها بسیار زیاد می باشد و در برخی از موارد پزشکان نمی توانند به درستی تعداد نوع سرطان این افراد را تشخیص دهند. تا به امروز پژوهشگران بسیاری در این عرصه فعالیت کرده اند ولی روش دقیقی برای تشخیص نوع سرطان پیدا نکرده اند اما در این میان به تازگی پژوهشگران دانشگاه بریزبن استرالیا توانسته اند روش دقیقی برای تشخیص سرطان با استفاده از طلا پیدا کنند.

تشخیص سرطان

این پژوهشگران تست ساده‌ ای را پیدا کرده اند که می تواند انواع مختلف سرطان ها را حتی در مراحل ابتدایی تشخیص دهد. در خصوص این آزمایش تشخیص سرطان بسیار ساده باید بگوییم که فقط 10 دقیقه زمان ی برد که ماده اصلی استفاده شده در این تست طلا می باشد. بر اساس اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده است، سلول‌ های سرطانی نظیر سلول‌ های سالم و معمولی به سرعت می‌ میرند و بازهم بازسازی خواهند شد. تفاوت اصلی میان دو نوع سلول سرطانی مذکور این است که سلول‌ های سرطانی با سرعت بسیار بالایی تقسیم می‌ شوند و این بیماری را با استفاده از خون به قسمت های مختلف بدن می‌ رسانند. این موضوع سبب می گردد که DNA این افراد تغییر کرده و به تمامی قسمت های بدن انتقال یابند.

تشخیص سرطان

اساسا سرطان از سری بیماری های پیچیده محسوب می شود و پیدا کردن یک نشانه ی مشترک بین انواع موجود از این بیماری کار خیلی دشواری می باشد و هیچکدام از تیم ها هنوز نتوانسته اند الگوی برابری برای تشخیص این بیماری پیدا کنند. با تمامی این تفاسیر در حال حاضر پژوهشگران توانسته‌ اند با استفاده از ذراتی از طلا  روشی را پیدا کنند و امکان تشخیص بیماری را در مراحل اولیه پیدا کنند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: businessinsider

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با استفاده از طلا در مدت 10 دقیقه پژوهشگران می توانند سرطان را تشخیص دهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *