با استفاده از باگ جدید بیت کوین ارز رمز پایه دیگری شکل گرفت

باگ جدید بیت کوین

باگ جدید بیت کوین | یکی از موضوعاتی که این روزها میان افراد مطرح می گردد این است که بتوانند ارزهای رمز پایه و یا به نوعی ارزهای دیجیتال را به دست آورند. در این میان بیت کوین یکی از بهترین و ارزشمندترین ارزهای دیجیتال در میان سایر ارزها می باشد که افراد تمایل بیشتری به دست یابی به آن دارند.

باگ جدید بیت کوین

به تازگی باگ جدیدی در کدهای بیت کوین یافت شده است که گویا امکان ساخت سکه های یک ارز رمزپایه با ارزش کمتر شناخته شده را برای هکرها فراهم کرده و این نگرانی را ایجاد نموده که مبادا از آن به منظور تولید سکه های مربوط به ارزهای دیجیتالی دیگر استفاده گردد. اشخاص توسعه دهنده ی ارز دیجیتالی Pigeoncoin تایید نموده اند که یک هکر ناشناس توانسته با موفقیت از باگ موجود در کدهای بیت کوین کمک بگیرد و مقدار 235 میلیون سکه به ارزش 15 هزار دلار را تولید نماید.

باگ جدید بیت کوین

اما دلیل موفقیت این هکر ناشناس در این کار آن است که در طول سالیان اخیر تعدادی از ارزهای مجازی قسمتی از کدهای عمومی بیت کوین را قرض گرفته و به صورتی بر بستر کدهای آن توسعه پیدا کرده اند. البته لازم به ذکر است که باگ تورمی مورد اشاره در داخل بیت کوین پچ شده است. باگ بیت کوین به هکرها این امکان را می دهد تا جایی که می توانند سکه تولید نمایند و حتی محدودیت های کدنویسی موجود در تامین ارزهای دیجیتالی را کنار زده و ارزش سایر سکه هایی که در اختیار سرمایه گذاران قرار دارد را کاهش بدهد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبدیل شدن چین به ابر قدرت بلاک چین تا سال 2023

نظرات در مورد : با استفاده از باگ جدید بیت کوین ارز رمز پایه دیگری شکل گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *