با آخرین تکنولوژی در VVMC کودکان درد کمتری احساس میکنند

با آخرین تکنولوژی در VVMC کودکان درد کمتری احساس می کنند

نوزادان بخش زایمان مرکز درمانی Valley View Medical Center هم اکنون درد کمتری را احساس میکنند.
این بخش زایمان، با کمک بودجه اعطا شده توسط Convergys شیوه جدیدی برای پیدا کردن رگ نوزادان به دست آورده است.
مایکل فرانس، افسر توسعه بنیاد در VVMC میگوید:” هر چه کمتر به بچه سوزن بزنید، برای کودک بهتر خواهد بود. این نتیجه که از کاهش احتمال عفونت و احساس درد کمتر به دست می آید، باعث آرامش و راحتی بیشتر کودک میشود. اساس کار این است که این دستگاه نوری روی پوست کودک میتاباند که به پرستار محل رگ ها را نشان میدهد.”
پرستاران از به نمایش گذاشتن جدیدترین وسیله شان در تکنولوژی یافتن رگ هیجان زده بودند.
الیسون وود، پرستار VVMC میگوید:” وقتی کودکی در صف است که باید تزریق شود، میخواهید این کار را در یک ضربه انجام دهید چون هیچکس دوست ندارد کودکش را در حال سوراخ شدن ببیند. کودکان رگ های واقعا کوچکی دارند با این دستگاه ما میتوانیم به راحتی به آنها دسترسی داشته باشیم. میتوانیم دریچه هایی که اصلا نمیخواهیم وارد آنها شویم را نیز ببینیم. مادر ها میخواهند مطمئن شوند که ما بیشترین تلاش خود را برای مراقبت از کودکانشان میکنیم و با این وسیله جدید، ما میتوانیم این قول را به آنها بدهیم.”
فرانس میگوید کمک شرکای کاری و اجتماعی برای آوردن دستگاه های مشابه به بیمارستان، ضروری ست.
او میگوید:” این یکی از نکات خاص Cedar City است و یکی از مواردی که ما را از تشکلات دیگر متمایز میکند. آنها در کار ما را بالا میبرند و ما جاهای خوبی مثل Convergys داریم که همیشه به ما کمک میکنند تا بیمارستان را به مکان بهتری تبدیل کنیم. این موضوع واقعا باعث ایجاد تفاوت میشود.
Convergys کمک های مالی را از چند اهدا کننده جمع آوری کرد.
تیارا سورنسن،یک راهنمای با استعداد در Convergys گفت:” ما مایک را در گردهمایی دیگری که برای کمک به مرکز حل بحران زنان به راه انداخته بودیم، دیدیم و او راجع به ابزاری که نیاز داشت به ما گفت. بخشی از کاری که ما انجام میدهیم بازاریابی ست و این که ببینیم چه کاری برای کمک به سازمان های دیگر از دست ما ساخته است.”
پولی که ما از کارمندان جمع آوری کردیم از فروش کلوچه و چیز های کوچکی که دیگر درخانه استفاده نمیشدند بدست آمده است.
سورنسن میگوید:” ما تا کنون 2000 دلار جمع آوری کردیم که امروز ( جمعه) اهدا میکنیم و برای باقی پول نیز برنامه های دیگری ترتیب خواهیم داد.”
فرانس میگوید دستگاه رگ یاب حدود 45000 دلار هزینه داشت و تنها نمونه موجود در بیمارستان است.
آنها به خاطر مسئولیتی که داشتند زود تر از موعد هزینه را پرداخت کردند.
مرکز سرطان بیمارستان نمونه دیگری از مشارکت گروهی ست که در ابتدا دور از دسترس به نظر میرسید.
فرانس گفت:” اگر به خاطر تمام مردمی که از آن حمایت کردند نبود، مرکز سرطان اصلا بوجود نمی آمد. حداقل 20 سال طول میکشید تا در Cedar City مرکز سرطان تاسیس شود و اهدا کنندگان تقریبا هزینه همه چیز را پرداخت کردند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با آخرین تکنولوژی در VVMC کودکان درد کمتری احساس میکنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *