باگ رخنه نور در صفحه نمایش گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9

همانطور که می دانید کمپانی کره ای سامسونگ تقریبا 3 هفته ی پیش از پرچمدار سری نوت خود با نام گلکسی نوت 9 رونمایی به عمل آورد و بسیاری از افراد را شگفت زده نمود. گوشی که تا لحظه ی رونمایی نیز شایعات بسیاری در مورد آن مطرح شده بود و افراد تنها منتظر انتشار مشخصات رسمی از سوی سامسونگ بودند. اکنون گویا این گوشی پرچمدار نیز دارای یک باگ در صفحه نمایش خود می باشد!.

رخنه نور در صفحه نمایش نوت 9

چند روزی است که کمپانی سامسونگ،  گلکسی نوت 9 را به کاربران تحویل داده است و همین اواخر تعدادی از کاربران نوت 9 از وجود ایرادی آزاردهنده در این گوشی هوشمند خبر دادهند. بر اساس گزارش‌ ها، در سمت چپ این گوشی و در امتداد صفحه نمایش آن، مقداری رخنه‌ ی نور مشاهده می گردد. دارندگان این پرچمدار ادعا دارند که این رخنه‌ ی نور به قدری محسوس است که حواس آن‌ ها را در زمان کار با گوشی پرت می نماید. رخنه‌ ی نور گلکسی نوت 9، دقیقا در محلی که لبه‌ ی صفحه نمایش به قاب فلزی گوشی می‌ رسد، قابل مشاهده می باشد.

بعد از انتشار این خبر، تعداد زیادی از کاربران گوشی‌ های گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9 نیز وجود این مشکل را گزارش نموده اند. البته لازم به ذکر است که این مسئله احتمال دارد برخلاف چیزی که به‌ نظر می‌ رسد، خطرناک  و نگران کننده نباشد. تعدادی از کاربران گوشی های هوشمند گلکسی نوت 9 اعتقاد دارند که این باگ سخت افزاری ارتباطی با رخنه‌ ی نور ندارد و اساسا، توهمی بیش نیست؛ این کاربران معتقدند که دلیل این مشکل، انحنای صفحه نمایش این گوشی و انعکاس نور از داخل خود صفحه‌ نمایش می باشد. گویا این مسئله تنها در بعضی از گوشی‌ های گلکسی نوت 9 مشاهده شده است و عمومی نیست.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  ثبت اختراع صفحه نمایش تبلت تاشو و دکمه ی نامرئی توسط سامسونگ

نظرات در مورد : باگ رخنه نور در صفحه نمایش گلکسی نوت 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *