باگ دوربین گوگل پیکسل 3

گوگل پیکسل 3

کمپانی گوگل به تازگی از پرچمدار جدید خود با نام گوگل پیکسل 3 رونمایی به عمل آورد که بسیاری از افراد تا به امروز تعدا زیادی از این گوشی هوشمند را خریداری نموده اند. اگر به خاطر داشته باشید، در زمان معرفی گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2، وجود باگ های سخت افزاری و نرم افزاری کاربران این گوشی هوشمند را به شدت معترض کرده بود. اکنون گویا در گوگل پیکسل 3 باز هم باگ دوربین مشاهده شده است.

گوگل پیکسل 3

به احتمال ایرادات و مشکلات گوشی هوشمند گوگل پیکسل 3 ادامه خواهد داشت. مدتی قبل فهمیدیم که پیامک‌ ها بدون اطلاع کاربر از روی آن حذف می گردند و بدنه‌ ی این گوشی هوشمند نیز در زمان برقراری مکالمه‌ ی تلفنی بیش از اندازه داغ خواهد شد. اکنون گویا تعدادی از کارشناسان متوجه شده اند که یک باگ نرم افزاری جدیدی سبب می شود تا کاربر نتواند از اپلیکیشن اصلی دوربین در این پرچمدار جدید استفاده نماید. جای تعجب نیز اینجاست که اپلیکیشن های شخص ثالث نیز پیام نمی‌توانید به دوربین متصل شوید را به نمایش می گذارند و  به این ترتیب نیز کاربر نمی تواند از دوربین این گوشی استفاده کند. روش موقتی برطرف نمودن این مسئله تنها Reboot کردن گوشی است؛ حتی اگر گوشی را به طور کامل Reset Factory هم بکنید و از حالت Safe Mode نیز استفاده کنید، این مشکل برطرف نمی گردد.

گوگل پیکسل 3

هم اکنون دلیل اصلی این مسئله مشخص نیست ولی متخصصان با بررسی دوربین پیکسل 3 متوجه شده‌ اند که اندروید به درستی دوربین را قفل نمی نماید و سایر اپلیکیشن ها تصور می‌ کنند که هنوز دوربین در حال استفاده می باشد. این موضوع سبب می گردد که دوربین به طور کامل بلااستفاده شود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: engadget

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : باگ دوربین گوگل پیکسل 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *