باگ بزرگ iOS 12 در آیفون 10

iOS 12

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، کمپانی اپل هفته ی پیش بروزرسانی iOS 12 را برای کاربران دستگاه های آیفون و آیپد انتشار داد. تعداد زیادی از کاربران نیز این بروزرسانی را بر روی دستگاه های خود انجام دادند. اما همانطور که می دانید، اصولا نسخه ی اولیه ی بروزرسانی های بزرگ اپل با مشکلات زیادی همراه می باشد و این بار این مسئله دامان آیفون 10 این کمپانی را گرفته و سبب نارضایتی کاربران این گوشی هوشمند شده است.

باگ بزرگ iOS 12

کمپانی اپل با انتشار نسخه های آزمایشی و غیر رسمی iOS سعی دارد تا سیستم عامل جدید خود را مورد آزمایش و برطرف نمودن مشکلات اولیه آن قرار دهد ولی گویا در این بخش موفق نبوده است، مسئله ای که سال قبل نیز با شکایت های زیادی از سوی کاربران روبرو بود. اکنون امروز خبری انتشار یافت که نشان می دهد صفحه نمایش گوشی های اپل با مسائل عجیبی که به نظر حتی سخت افزاری باشند رو به رو شده است.

نمایشگر گوشی های آیفون 10 بعد از دریافت این بروزرسانی به عنوان نقطه ضعف این گوشی های هوشمند تبدیل می گردند.

iOS 12

اساسا حضور چندین مسئله ی کوچک در زمان انتشار یک بروزرسانی بزرگ طبیعی می باشد ولی گویا این مسئله کمی بزرگ تر بوده و سبب نارضایتی کاربران گشته است. کاربران سیستم عامل IOS 12 در وب سایت های معتبر و حتی در قسمت انتقادات وب سایت کمپانی اپل اعلام نموده اند که صفحه نمایش دستگاه آن ها به رنگ های تیره و حتی سفید تغییر رنگ می دهد و برخی اوقات نیز با پرش تصویر همراه می باشد. این اخبار از جهاتی نگران کننده می باشد که بسیاری از کاربران معترض دارای گوشی آیفون 10 بودند، گوشی هوشمنید که با تمرکز بر صفحه نمایش با کیفیت و رنگ های بسیار جذاب و دقیق روانه ی بازار گشته بود و تمامی آزمایشات را به بهترین شکل ممکن به اتمام رسانیده بود.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  آیفون چه کارهایی می تواند انجام دهد ؟ (تماشا کنید)

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : باگ بزرگ iOS 12 در آیفون 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *