باگی دیگر در سیستم عامل iOS 11 کشف شد!

iOS 11

گویا باز هم سیستم عامل iOS 11 کوپرتینویی ها مسئله ساز شده است!. بسیاری از کاربران دستگاه های اپلی دیگر از این همه باگ به روی گوشی و آی پد خود خسته شده اند و این سیستم عامل برای اپل نیز دردسر ساز شده است. باگی که این بار توسط کاربران گزارش شده مربوط به قابلیت تصحیح خودکار کلمات در iOS 11 می باشد. این باگ سبب شده است که کاربران نتوانند با استفاده از صفحه کلید مجازی دستگاه خود کلمه it (با حروف کوچک) را تایپ نمایند، زیرا سیستم تصحیح اتوماتیک این کلمه را به I.T تبدیل می نماید.

کلمه ی it در زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین کلمات می باشد که با وجود چنین مشکلی کاربران انگلیسی زبان این باگ را بسیار آزاردهنده گزارش کرده اند. کاربرانی که با چنین مشکلی مواجه هستند می توانند تا اطلاع ثانوی این قابلیت را غیرفعال نمایند و یا به طور دستی کلمه ی it را به سیستم تصحیح خودکار iOS 11 وارد نمایند. برای انجام این کار می توانید به بخش تنظیمات سیستم عامل دستگاه خود رفته و مسیر  General -> Keyboard -> Text Replacement را دنبال کرده و کلمه ی it را در هر دو بخش shortcut و phrase اضافه نمایید.

قطعا کمپانی اپل در آینده ای نزدیک این باگ را از طریق یک بروزرسانی برطرف خواهد کرد، تا آن زمان کاربران می توانند از روش های فوق استفاده کرده و یا از صفحه کلیدهای اختصاصی دیگر در اپ استور استفاده نمایند. باگ قبلی این سیستم عامل نیز مربوط به کیبورد دستگاه های اپلی میشد و سبب می گشت که کاربران نتوانند حرف i را تایپ نمایند زیرا صفحه کلید اختصاصی این دستگاه سبب می شد که این حرف با کاراکترهای یونی کد عجیب و غریب جایگزین شود ولی اپل در اوایل ماه نوامبر با انتشار یک بروزرسانی این مسئله را برطرف کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پتنت جدید اپل سازگاری محیطی پویا را برای AirPods نشان می دهد

نظرات در مورد : باگی دیگر در سیستم عامل iOS 11 کشف شد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *