باورهای غلط اینستاگرامی که باید تغییر کنند

باورهای غلط اینستاگرامی

این روزها اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی بسیار معروف و همچنین محبوب در سراسر دنیا تبدیل شده است که کاربران برای اشتراک گذاری لحظات خود از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند. با اینکه تا به امروز کاربران به دفعات از این شبکه اجتماعی استفاده نموده اند ولی یکی سری باورهای اشتباه در مورد اینستاگرام در میان آن ها شایع شده است که واقعا غیرقابل هضم می باشند. با رشد بیشتر هر اپلیکیشن یک سری شایعات و باورهای غلط در میان کاربران شکل می گیرد که در این بخش تصمیم داریم به تعدادی از این باورهای غلط و واقعیت های اصلی آن ها اشاره داشته باشیم.

بن شدن نامحسوس کاربران اینستاگرامی

باور غلط: Shadowbanning یا بن شدن نامحسوس سیستمی است که با استفاده از آن اینستاگرام در تلاش است تا در مقابل انتشار  محتوای نامناسب ایستادگی کند. با استفاده از این فرآیند احتمال دارد که یک حساب کاربری اینستاگرامی بدون هیچگونه هشدار قبلی و به طور کاملا نامحسوس بن شود. بقدری نامحسوس که ممکن است حتی صاحب آن حساب بعد از گذشت یک بازه ی زمانی هم متوجه این مسئله نگردد. با استفاده از این روش، اینستاگرام همه ی امتیازهایی را که در اختیار کاربر متخلف قرار ده ده بود را به طور موقتی و یا حتی دائمی از او سلب می نماید. کاربران زیادی تصور می کنند که بعد از انجام این پروسه، میزان تعامل‌ میان پست‌ های آن ها شدیدا کاهش پیدا کرده و اینستاگرام دیگر به کاربر اجازه نمی دهد تا پست هایش در بخش جستجوی هشتگ ها ظاهر گردد.

واقعیت امر: با بیشتر شده تمامی این شایعات شبکه اجتماعی اینستاگرام در خصوص پاسخگو شد و بیان کرد که در حال بررسی قابلیت Shadowbanning کاربران خود نیست. در ادامه ی اظهارات خود بیان کرد که قرار نیست هیچکدام از کاربرها به دلیل استفاده بیش از اندازه از هشتگ‌ ها و یا انجام تخلف‌ هایی از این دست بن شوند و باید علت کاهش نرخ تعامل بعضی از پست‌ ها را به گردن مارکتینگ کم صاحبان کسب و کار و استفاده نا متناسب از هشتگ‌ ها بیندازیم.

می توانید برای پست های اینستاگرامی خود لایک خریداری کنید

باورهای غلط اینستاگرامی

باور غلط: با خریدن فالوور و لایک برای حساب کاربری اینستاگرام خود می توانید سریعا به یکی از کاربران تاثیرگذار در اینتساگرام تبدیل گردید. الگوریتم‌ های اساسای اینستاگرام به دلیل افزایش تعداد فالوور و لایک‌ هایتان ، شما را به عنوان یک کاربر پیشرو و فعال شناسایی خواهد کرد و می‌ توانید با انجام چنین فرآیندی بیشتر در برابر دید سایرین قرار بگیرید و در طول مدت زمانی کوتاه به خواسته های خود رسیده و فالوئرهای بیشتری را دریافت کنید.

واقعیت امر: هم اکنون اینستاگرام به راحتی می‌ تواند تفاوت میان لایک و فالوور جعلی از واقعی را تشخیص داده و افرادی که در تلاش هستند با استفاده از یک سری اپلیکیشن های شخص ثالث فرآیند تولید محتوا و همچنین جذب فالوور را دور بزنند بن خواهند شد.

حساب های کاربری تجاری اینستاگرام سبب کاهش میزان محبوبیت می گردد

باور غلط: در صورتی که حساب کاربری خود را به حساب های کاربری تجاری اینستاگرام تغییر بدهید، تعداد فالوئرهای شما به مرور زمان کاهش می یابد. اساسا اگر یک حساب کاربری شخصی و یک حساب کاربری تجاری داشته باشید، دائما مجبور هستید تا برای هر یک از آن‌ ها محتوایی نامناسب تولید نمایید که این مسئله با گذشت زمان سبب ایجاد دو گانگی بین مخاطبین‌ شما می‌ شود و از تعداد بازدیدهای شما کاهش می دهد.

واقعیت امر: علاوه بر باورهای سایر افراد، هیچ فرقی بین حساب‌ های معمولی و تجاری اینستاگرام وجود ندارد. شبکه ی اجتماعی اینستاگرام دائما در حال بررسی حساب‌ های معمولی و تجاری کاربران خود می باشد و به طور قطع تبدیل یک اکانت به حالت تجاری سبب کاهش میزان بازدید محتوای آن نمی گردد. در عوض با استفاده از حساب های کاربری تجاری، اینستاگرام امکانات بیشتری نیز برای آمارگیری و همچنین افزایش تعداد فالوئرها در اختیار کاربران قرار می دهد که این به نوبه خود یک ویژگی محصوب می شود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: makeuseof

4.6/5 - (7 امتیاز)

نظرات در مورد : باورهای غلط اینستاگرامی که باید تغییر کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *