بالاخره iOS 12 در دسترس کاربران دستگاه های اپل قرار گرفت

iOS 12

سیستم عامل iOS 12 | هفته ی گذشته کمپانی اپل در طی یک رویداد از آیفون های جدید خود رونمایی به عمل آورد که در این میان بسیاری از طرفداران این کمپانی را شگفت زده نمود. کمپانی اپل در طی این رویداد اعلام کرده بود که در تاریخ 17 سپتامبر برابر با 26 شهریور ماه از سیستم عامل جدید خود یعنی iOS 12 رونمایی به عمل خواهد آورد و کاربران یک سری از دستگاه ها باید منتظر دریافت این بروزرسانی باشند.

سیستم عامل iOS 12

سیستم عامل iOS 12، جدیدترین نسخه از سیستم عامل کمپانی اپل برای دستگاه های آیفون و آیپد درخال حاضر برای دانلود در دسترس تمامی کاربران قرار دارد. به منظور نصب این برزورسانی تنها لازم است به بخش تنظیمات مراجعه نموده، به قسمت General بروید و Software Update را برای دریافت این آپدیت انتخاب نمایید. نسخه ی دوازدهم از سیستم عامل کمپانی اپل برای اولین بار در کنفرانس WWDC، طی اوایل سال جاری میلادی معرفی شد و قرار است تمرکزی مضاعف بر بهبود عملکرد سیستم عامل خود داشته باشد تا همه چیز طراحی سریع تر به خود بگیرد؛ به خصوص بر روی دیوایس های قدیمی تر که پس از مدتی با کاهش سرعت روبرو می شوند.

iOS 12

کوپرتینویی ها قابلیت های جدیدی به سیسم عامل iOS 12 افزوده است که کاربران را یاری می کنند تا نحوه ی کار با موبایل و یا تبلت شان را انتخاب کنند؛ از جمله این قابلیت ها می توان به Screen Time به منظور پایش مدت زمانی که صرف فعالیت با دستگاه و اپلیکیشن های آن شده است و نوتیفیکیشن های بهبود یافته که به طور گروهی نمایش داده می شوند و مدیریت شان آسان تر از پیش شده است، اشاره نمود.

بعلاوه، ویژگی های سرگرم کننده بیشتری نظیر انیموجی های جدید و مموجی ها نیز از راه می رسند که قابلیت شخصی سازی آن ها توسط کاربران وجود دارد. اپلیکیشن هایی نظیر iBooks ،Stock ،Voice Memos و اپل نیوز نیز دوباره طراحی شده اند. در آخر نیز باید به اصلی ترین قابلیت iOS 12، یعنی فیس تایم گروهی با 31 نفر دیگر به طور همزمان اشاره نمود که البته با تاخیر در عرضه روبور شده و در طول فصل پاییز به دست کاربران خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  8 راهکار برای مشکل شارژ نشدن آیپد اپل

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بالاخره iOS 12 در دسترس کاربران دستگاه های اپل قرار گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *