باز هم میزان فروش کمپانی هوآوی از اپل بیشتر شد

میزان فروش کمپانی هوآوی

کمپانی های ابر قدرت درزمینه ی فروش محصولات خود نیز با یکدیگر رقابت دارند و تنها رقابت میان آن ها مربوط به قابلیت های استفاده شده در دستگاه هایشان نمی باشد. اکنون بر اساس گزارش های منتشر شده کمپانی چینی هوآوی توانسته بازهم از کمپانی اپل در میزان فروش خود پیشی بگیرد و این مسئله نشان می دهد که هوآوی سیستم درستی را برای ادامه ی کار خود در نظر گرفته است.

میزان فروش کمپانی هوآوی

بر اساس گزارش هایی که اخیرا منتشر شده اند، فروش گوشی‌های هوشمند در بین ماه‌های جولای تا سپتامبر سال جاری در دنیا نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل با کاهشی 6 الی 8 درصدی روبرو شده است و به 355 تا 360 میلیون رسیده است و از سویی دیگر کمپانی هواوی هنوز جایگاه خود را به عنوان دومین کمپانی فروشنده ی گوشی های برتر حفظ نموده است. با تمامی این تفاسیر چهارمین کاهش در طول یک دوره ی سه ماهه به حساب می آید. مسئله ای که در طول چند دهه ی قبل به هیچ عنوان اتفاق نیوفتاده است و پژوهشگران بازار شروع به شک در خصوص بازگشت بازار به شرایط قبلی با سرعت زیادی هستند. یکی از علت های اصلی این رکود می‌تواند عدم وجود نوآوی و خلاقیت لازم در سخت‌ افزارهای گوشی های هوشمند جدید باشد ولی این میزان از رکود هنوز تاثیر زیادی بر روی شرایط فروشندگان بزرگ گوشی هوشمند نگذاشته است.

میزان فروش کمپانی هوآوی

در اصل کمپانی‌ هایی نظیر هوآوی و شیائومی هنوز هم به روند مثبت خود با رشد‌ 32 و 19 درصدی ادامه خواهند داد. حفظ نمودن این جایگاه سبب شده است تا کمپانی هواوی برای یک سه ماهه ی دیگر از کمپانی اپل با فاصله‌ حدودی ۵ میلیون واحدی جلو بیوفتد و جایگاه خود را به عنوان یک برند دوم محبوب گوشی های هوشمند در بازارهای جهانی را تثبیت کند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : باز هم میزان فروش کمپانی هوآوی از اپل بیشتر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *