بازی نهنگ آبی در ایران

بازی نهنگ آبی

بازی نهنگ آبی در ایران : تا به امروز در فضای مجازی، بازی های زیادی رواج داشته اند و خیلی از افراد را به سمت خود جذب کرده اند و به طورکلی این بازی ها را با واژه ی “چالش” میخواندند، برای مثال چالش هایی مانند چالش عکس های سیاه و سفید که حتما در برنامه ی اینستاگرام تصاویر زیادی را با این هدف مشاهده کرده اید. در یک دوره نیز بازی ای با عنوان چالش سطل یخ در فضای مجازی پا گرفت که بسیاری از افراد را به سمت خود جذب کرد و با ویدئو هایی که در شبکه های اجتماعی قرار می دادند یک فضای مهیجی را ایجاد می کردند.

اما امروز قصد داریم از چالشی صحبت کنیم که دیگر مهیج نیست و بحث جان نوجوانان این مرز و بوم در میان است!. بازی نهنگ آبی در ایران به شدت خانواده ها را نگران کرده و خیلی از نوجوانان این مرز و بوم را به کام مرگ کشانده است. بازی نهنگ آبی در ایران که از آن به عنوان چالش مرگ یاد می شود واقعا در روحیات نوجوانانمان تاثیرات منفی گذاشته و بارها شاهد این موضوع بوده ایم که چقدر در محافل خانوادگی و دنیای مجازی خطرناک بودن این بازی مطرح شده است، اما کو گوش شنوا؟؟!!

بازی نهنگ آبینوجوانان به دلیل شرایط سنی حساسی که دارند متاسفانه بسیاری از حرف های والدین خود را نادیده گرفته و خود را درگیر چنین چالش ها و بازی های خطرناکی می کنند. بازی نهنگ آبی در ایران مدت زیادی نیست که پا گرفته ولی در همین مدت کوتاه نیز خیلی از فرزندان این مرز و بوم را به کام مرگ کشیده است! مسئولین نیز در این باره در تلاش هستند که عوامل این بازی را در ایران دستگیر کرده تا دیگر شاهد چنین خطراتی در دنیای مجازی و اینترنت نباشیم.

شاید بازی نهنگ آبی در ایران به دلیل برخی از شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی پا گرفته که واقعا این ها دلیل قانع کننده ای برای خودکشی یا آسیب رسیدن به یک قشر نوپا در یک جامعه نمی باشد که قرار است در آینده سکان اداره ی این مملکت را به دوش بکشند.

بیشتر بخوانید  بازی آنلاین نهنگ آبی

از والدین تقاضا داریم که در صورت مشاهده ی چنین نشانه هایی در فرزندان خود حتما با آن مقابله کرده و عاملی برای پیشگیری از پیشرفت هرچه بیشتر این بازی در ایران شوند. بازی نهنگ آبی در ایران بسیار مورد توجه مسئولین می باشد که قطعا سعی دارند برای جلوگیری از پیشرفت آن تعابیر امنیتی را در اینترنت اتخاذ نمایند و امیدواریم همگی دست به دست هم داده تا با این مسئله ی خطرناک مقابله نماییم.

حتما مطالعه نمایید: بازی نهنگ آبی ؛ چالشی مرگبار در بین نوجوانان

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

2.8/5 - (5 امتیاز)

نظرات در مورد : بازی نهنگ آبی در ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *