بازی مارول نگهبانان کهکشان مختص دارندگان سیستم عامل iOS آمد

“Telltale” با یک بازی برتر دیگر تحت عنوان “Guardians of the Galaxy” مختص هواداران خود بازگشته است. هم اکنون، این بازی بر روی سیستم عامل های مختلف از جمله PC، PS4، Xbox One و iOS در دسترس می باشد.

برای آن دسته از افرادی که دارای سیستم عامل اندروید می باشند، این بازی هم اکنون قابل دسترس نخواهد بود. اما در حال حاضر دارندگان سیستم عامل iOS قادر به دریافت بازی “Guardians of the Galaxy” از طریق App Store می باشند.

اگر شما هم جزء طرفداران “Guardians of the Galaxy” هستید، باید بگوییم بازی برتر و جدید “Telltale” همان روایت تجربه بازی های ارائه داده شده پیشین خود را دارد. بنابراین، انتظار می رود با یک بازی دیالوگ محور، کاراکترهای فراموش نشدنی و مکانیک هموار گیم پلی مواجه باشیم.

اگر تا به حال هرگونه فیلم و یا کتاب درباره “نگهبانان کهکشان” دیده و یا خوانده اید، احتمالا خوشحال شوید اگر بدانید بازی “Telltale” روایت کاملا جدید از گروه قانون شکنان اعم از گامورا، استار-لرد، راکت، گروت و درکس ارائه داده است.

از امروز به بعد، بازیکنان قادر هستند تا نخستین اپیزود از مجموعه 5-پارته را دانلود کنند. اما آن دسته از افرادی که کل مجموعه را سفارش دهند تخفیف 20% دریافت خواهند کرد.

بهای هر اپیزود به طور جداگانه 4.99 دلار می باشد.

برای دریافت بازی مارول “نگهبانان کهکشان” باید دارای سیستم عامل iOS 10.0 و یا بالاتر باشید. بنابراین، این بازی قابل اجرا بر آیفون 6 و بالاتر، آیپد مینی 4 و بالاتر، آیپد ایر 3 و بالاتر و آیپد پرو می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بازی مارول نگهبانان کهکشان مختص دارندگان سیستم عامل iOS آمد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *