بازیابی اکانت اینستاگرام

اکانت اینستاگرام

بازیابی اکانت اینستاگرام : این روزها که اینستاگرام در میان افراد جا افتاده است بسیاری از کاربران چندین اکانت اینستاگرام دارند. برخی افراد اکانت های کاری و بیزینسی برای خود ساخته اند ولی برخی همان اکانت های شخصی دارند اما گاهی اوقات ممکن است مسئله ای پیش بیاید که دستگاه شما از اکانت اینستاگرامتان خارج گردد و یا ممکن است شما گوشی خود را تعویض کرده باشید و متاسفانه رمز عبور و اطلاعات حساب کاربریتان را فرا موش کرده باشید، در این مواقع واقعا چه کاری باید انجام داد؟! آیا راهی برای بازیابی اکانت اینستاگرامتان وجود دارد؟! حتما مقاله آموزش دانلود از اینستاگرام رو هم بخوانید. همچنین مقاله اینستاگرام برای کامپیوتر را هم بخوانید.

در این بخش تصمیم داریم که نحوه ی بازیابی اکانت اینستاگرام را برایتان شرح دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

بازیابی اکانت اینستاگرام غیر فعال یا حذف شده

بازیابی اکانت اینستاگرام : لازم به ذکر است که اینستاگرام در ابتدای ورود کاربران یک سری قوانینی را برای آن ها اعلام می نماید که کاربر باید آن ها را مطالعه نموده و سپس پس از تایید این قوانین می توانند یک حساب کاربری جدید را ایجاد نمایند. در ابتدا لازم به ذکر است که اینستاگرام هیچ اکانتی را بدون دلیل حذف نمی نماید و باید به قوانین اینستاگرام پای بند باشید، بنابراین اگر کاربران بر اساس قوانین اینستاگرام رفتار نکنند، اینستاگرام می تواند حساب کاربری آن ها را حذف نماید.

اکانت اینستاگرام

موضوع دیگری که در این بخش ذکر شده است این است که اگر اکانت شما حذف گردد به هر دلیلی، تمامی پست ها، کامنت ها و پیام های شما برای همیشه حذف می گردد. اما موضوعی که مطرح می باشد این است که اگر شما قوانین اینستاگرام را نقض نکرده باشید و خودتان نیز به طور دستی اقدام به حذف حساب کاربری خودتان نکرده باشید ولی حساب کاربری شما حذف شده باشد، احتمالا فردی سودجو اکانت شما را هک کرده است. در این حالت نه تنها اینستاگرام نمی تواند کاری انجام بدهد، بلکه مقصر خود کاربر را می داند، چرا که رمز عبور منتخب شما را دلیل این مسئله اعلام می نماید. در این حالت نیز نمی توان هیچ کاری انجام داد.

اکانت اینستاگرام

در شرایطی اگر شما خودتان به طور دستی اکانت اینستاگرامتان را حذف کرده اید می توانید دوباره با ایمیل و اطلاعات همان حساب کاربری یک خساب کاربری جدید بسازید  ولی توجه داسته باشید که حساب کاربری جدید شما با اطلاعات قبلی تان منجر به بازگشت همان اکانت نمی گردد. در این شرایط باید پسورد و نام کاربری خود را نیز متفاوت با اکانت قبلی انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید  با این ویژگی جدید کامنت های نامربوط اینستاگرام اتوماتیک حذف خواهند شد

اکانت اینستاگرام

برخی شرایط نیز وجود دارد که حساب کاربری شما غیر فعال نسده است ولی شما نمی توانید با دستگاه خود وارد حساب کاربری خودتان شوید، در این حالت این احتمال وجود دارد که اگر دستگاه خود را عوض کرده و با دستگاه دیگری لاگین کنید این مسئله بر طرف شود و در اینجا تنها دلیل این اتفاق مشکلی است که در گوشی یا تبلت شما وجود دارد و ارتباطی به اینستاگرام ندارد.

  • در دستگاه های اپل، در برخی از موارد مشاهده شده است که Apple ID آن ها سبب بروز خطا به هنگام ورود به حساب کاربری اینستاگرام می شود، در این حالت پیشنهاد می کنیم از کامپیوتر یا لپ تاپ خود برای لاگین کردن حساب اینستاگرامتان استفاده نمایید و یا اینکه میتوانید از مرورگر دستگاه خود برای دسترسی به اکانت ایستاگرام استفاده کنید.
  • مورد دیگری که مشاهده شده است این است که در برخی از موارد بعد از بروزرسانی یک دستگاه به نسخه ی جدیدتر امکان ورود به اینستاگرام و لاگین کردن اکانت وجود نداشته است، در این شرایط نیز پیشنهاد می کنیم که حتما از کامپیوتر برای ورود به اکانت اینستاگرام استفاده نمایید.

اکانت اینستاگرام

در صورتی که با انجام این کارها باز هم در ورود به اکانت خود دچار مشکل بودید، این احتمال وجود دارد که مسئله ی خاصی در اطلاعات حساب کاربری شما که وارد می نمایید به وجود آمده است. دقت کنید که در این مواقع حتما مطمئن شوید که خودتان نسبت به حذف اکانت اینستاگرام خود و یا نقض قوانین اینستاگرام اقدام نکرده باشیدف اگر از این دو موضوع مطمئن شدید توصیه می کنیم که تمامی اطلاعات خود را ریست کرده و دوباره به لاگین نمایید.

اکانت اینستاگرام

 

بازیابی اکانت اینستاگرام : اگر به دنبال آموزش اینستاگرام هستید حتما از بخش آموزش اینستاگرام زوم تک هم دیدن کنید.

در ادامه با زوم تک همراه باشید

2.3/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : بازیابی اکانت اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *