بازگشت سازندگان بازی Flappy Bird با یک بازی جدید

در حالی که کمپانی‌‌های بزرگ ساخت بازی همه روزه در تلاش برای ساختن بازی‌های اعتیادآور می‌باشند، هر چند وقت یکبار، یک بازی جدید از ناکجا آباد پیدا شده و توجه همگان را در سراسر دنیا به خود جلب می‌کند. در سال ۲۰۱۳ این بازی Flappy Bird بود. این بازی سخت، و از نوع بدون پایان و بسیار اعتیادآور، سازنده ویتنامی خود، یعنی Dong Nguyen را در معرض توجه همگان قرار داده است. حالا Nguyen بعد از مدتی، با یک بازی جدید به عرصه بازگشته است. نام این بازی !!Ninja Spinki Challenges بوده و همان طور که انتظار می‌رود، یک بازی به شدت سختی می‌باشد .

!!Ninja Spinki Challenges تقریبا همان استایل Flappy Bird را دارد و البته شامل شش مینی بازی می‌باشد که برای تکمیل کردنشان بایستی بسیار چابک بوده و سرعت عمل بالایی داشته باشید. در برخی موارد بایستی با حرکت در میدان بازی از برخورد دشمنان جلوگیری کرده و در مواردی هم بایستی با شلیک بتوانید آن‌‌ها را از میان بردارید. در این بازی همچنین یک تایمر معکوس هم موجود می‌باشد که دقیقا به شما نشان می‌دهد که چه اندازه بایستی زنده بمانید تا چالش مورد نظر را به پایان برسانید. البته بعد از این که چالش هر مرحله را به پایان رساندید، ورژن بدون پایان و بدون تایمر همان مرحله برای شما باز می‌شود، و این جاست که باز هم همان حس اعتیادآوری بازی Flappy Bird، خود را در این بازی هم نشان می‌دهد.

Nguyen برای درآمدزایی از این بازی،‌ به جای این که بازی را به صورت پولی در اختیار کاربران قرار دهد، آن را رایگان کرده و در عوض از تبلیغات در بین بازی استفاده می‌کند. پس در بین این بازی منتظر تبلیغات ویدیویی باشید.

هم اکنون می‌توانید بازی !!Ninja Spinki Challenges را می‌توانید برای اندروید از گوگل پلی، و برای آی او اس از اپ استور دریافت کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بازگشت سازندگان بازی Flappy Bird با یک بازی جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *