باریک ترین گوشی جهان

باریک ترین گوشی جهان

باریک ترین گوشی جهان | همیشه در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند یک سری از کمپانی ها ابتکارات جالبی به خرج می دهند و اولین دستگاه های خارق العاده را تولید می نمایند. یکی از این نوع دستگاه های کاربردی میزان باریکی گوشی هوشمند در نوع طراحی می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

باریک ترین گوشی جهان

اساسا کارت‌ های تجاری هنوز هم قسمت جدایی‌ ناپذیر از زندگی کارگران کشور ژاپن به حساب می آیند، به همین علت کمپانی ژاپنی Kyocera گوشی بسیار نازکی را تولید نموده است که کاربران می‌ توانند این گوشی هوشمند را داخل جا کارتی خود قرار بدهند. این گوشی هوشمند KY-O1L نام دارد و کمپانی سازنده، لقب گوشی کارتی را به آن داده است و اعتقاد دارد که نام نازک‌ ترین موبایل در جهان باید به این گوشی هوشمند تعلق گیرد.

این گوشی هوشمند در اندازه ای شبیه به کارت اعتباری تولید شده و ضخامتی برابر با 5.3 میلی‌ متری به وزن 47 گرم دارد که آنقدرها هم از کارت‌ های اعتباری سنگین‌ تر نمی باشد. صفحه نمایش 2.8 اینچی این گوشی از جنس کاغذ الکترونیکی e-paper بوده است و امکان نمایش تنها یک رنگ را دارا می باشد. از سایر مشخصات این گوشی نازک می‌توان به آنتن دهی نوع LTE و باتری 380 میلی‌ آمپر ساعتی اشاره نمود. خبری از دوربین و یا اپ‌ استور بر روی این گوشی هوشمند نیست ولی کاربران می‌ توانند در نمایشگر جالب تک رنگی آن به مرورگری اینترنت بپردازند.

باریک ترین گوشی جهان

سوال این است که آیا واقعا لقب نازک‌ ترین گوشی در دنیا به KY-O1L متعلق می باشد؟ شاید اطلاع از این موضوع برای شما جالب می باشد که کمپانی موتورولا گوشی موتو زد را با ابعاد 5.2 در سال 2016 عرضه نموده است. البته برآمدگی دوربین اصلی این گوشی باریک ضخامت کلی‌ اش را تحت تاثیر قرار می داد و از آن سو طرفداران گوشی های موتورلا نیز می‌ توانند به این موضوع اشاره نمایند که KY-O1L به هیچ عنوان ماژول دوربین ندارد که بخواهد با موتو زد مقایسه گردد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  تولید گوشی های هوشمند در هند توسط شرکت ویوو

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : باریک ترین گوشی جهان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *