این هدفون ها را در آب بجوشانید تا درست اندازه گوشتان شوند

همه هدفون بازها می دانند پیدا کردن یک هدفون با گوشی های اندازه و محکم چفت شده متناسب با گوش هایشان به منظور شنیدن بهترین صدا بسیار دشوار است. و البته فرآیند یک گوشی منحصر بفرد در حالیکه اندازه و درخور گوش هایتان باشد زمانبر، طاقت فرسا و گران است. در طول این سال ها چندین شرکت با راه اندازی های گوناگون تلاش کرده اند تا این فرآیند را ساده تر کنند. اما این Decibullzی ها اولین کسانی هستند که این فرآیند را در قالب یک هدفون بسیار خاص و صدالبته جالب ارائه داده اند.

Decibullz که در جریان CES از جدیدترین محصولات خود پرده برداری کرده است، با هدفون های سیم دار و بی سیم به همراه باله اطراف گوشی های درون گوش به منظور راحت قرارگیری هدفون بازها را تا حدی متحیر ساخته است. و اما جریان این باله های اطراف گوشی ها این است که شما برای باز شدن و شکل گیری آن ها مجبور هستید تا هدفون را برای چند دقیقه در آب جوش بجوشانید. و سپس آن ها را فشار داده و در گوش هایتان شکل دهید.

اگرچه این راه حل عجیب و تا حدی دور از تصور است. اما سرتاسر خلاقیت است و حداقل شما را به یاد محافظ دهان ورزشکاران می اندازد.

از دیگر فواید تکنولوژی به کار برده در این هدفون ها آن است اگر شما اشتباها آن ها را شکل داده باشید و یا بخواهید تنظیم مجدد کنید فقط کافیست آن ها را در معرض تماس با آب قرار دهید. آنگاه همه چیز حل خواهد شد. شما با یک هدفون خیره کننده و کاملا سازگار با گوش هایتان روبرو هستید.

این هدفون ها در حال حاضر با قیمت 59 دلار (سیم دار) و 119 دلار (بی سیم) به فروش می رسند. البته نباید انتظار یک کیفیت فوق العاده در شنیدن صداها را داشته باشید. اما اگر دنبال یک هدفون راحت و مناسب هستید می توانید آن ها را جزء گزینه هایتان داشته باشید. و از دیگر نقاط ضعف این هدفون در نسخه بی سیم می توان به عمر باتری 3-4 ساعته آن اشاره کرد. پس اگر قرار است یکی از این هدفون ها را داشته باشید و درگیر شدن با سیم های آن برایتان زحمت نیست یک نسخه سیم دار آن را تهیه کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : این هدفون ها را در آب بجوشانید تا درست اندازه گوشتان شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *