ربات انیشتین همکلاسی نوجوانان 13 سال و بالاتر می شود

ربات 14.5 اینچ پروفسور انیشتین پیاده روی، صحبت و به تدریس علوم با عبارات واقعی می پردازد. ربات پروفسور انیشتین طراحی شده تا یک معلم دوست داشتنی پر از حکایات سرگرم کننده، دانش عمیق، پاسخ ها و واکنش های عاطفی باشد. حتی اگر به صورت ربات در تصویر توجه کنید متوجه زبان بیرون آمده او خواهید شد.

ربات انیشتین اخیرا توسط Hanson Robotics به عنوان کمپین Kickstarter با ظرافت در ظاهر و عملکرد مناسب عرضه شده است. به عنوان مثال، اگر ربات تعجب کند با بالا بردن یک ابرو واکنش نشان می دهد.

یک تیم توسعه رباتیک، برترین ربات ها از جمله ربات انیشتین را با وقف زیبایی شناسی، ظرافت و برقراری عملکرد مناسب تولید و عرضه کرده است. و این ربات حاصل همکاری David Hanson و Andy Rifkin از Hanson Robotics می باشد.

همه رفتارهای ربات انیشتین برگرفته از شخصیت پروفسور انیشتین با تمام نظریه های علمی آن می باشد تا شما را به علم نزدیک و سرگرم کند.

در واقع، انیشتین به عنوان همکلاسی های نوجوانان 13 سال به بالا ایجاد شده است. علاوه بر این، آن سازگار با  5s, 5c, 5, 6s, 6s Plus, iPad Air, Air 2, Mini 3 و سیستم عامل اندروید 4.4.4 و بالاتر می باشد.

این ربات از طریق اپلیکیشن Stein-O-Matic کاربران را به درس های تعاملی، بازی های مغز، ضربه های روانی روزانه، جوک، آزمایش های فکری و… هدایت می کند. هنگامی که کاربر امتیازهای بالا دریافت کند سیستم به طور خودکار به او پاداش می دهد. و مراحل بالاتر، آیتم های خاص، نمادها و جایزه های بازی ارتقاء یافته و باز می شوند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ربات انیشتین همکلاسی نوجوانان 13 سال و بالاتر می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *