این دستگاه هوشمند مشکلات دهان و دندان را تشخیص می دهد

دهان انسان ممکن است غار منزجرکننده ای با قابلیت ساتع کردن بوی افتضاح باشد. روزانه ویروس ها، قارچ ها و بیش از 1000 گونه باکتری در این غار تاریک و مرطوب زندگی می کنند. این میکروب ها قادر هستند تا در شکاف های بین لثه و دندان زیست کنند و مشکلات سلامتی جدی مانند پوسیدگی دندان و بیماری های لثه بیافرینند. در این شرایط حاد است که وقتی شما نفس می کشید رایحه تعفن انگیزی از دهانتان متساعد می شود. در حال حاضر، دانشمندان یک راه جدید و ساده برای بررسی بهداشت دهان و دندان کشف کرده اند که فقط با بوییدن رایحه تنفستان قادر به تشخیص بیماری های دهان و دندان می باشد. اگر رایحه دهانتان تعفن آور و زننده باشد مشکل جدی به نظر می رسد.

دهان انسان یک غار تنفرانگیز است

بوییدن تنفستان یک چالش آناتومی برانگیز است. حتما بارها پیش آمده به منظور بررسی بوی بد دهانتان دست هایتان را گود کرده و در آن نفس کشیده باشید. سپس با سرعت هرچه تمام تر بوی متساعد شده را به مشام بکشید. اما این اقدام به خوبی عمل نمی کند.

poراه اندازی یک شیار سیلیکونی تحت عنوان “Breathometer” به رفع این مشکل پرداخته است. این دستگاه طبی تحت عنوان “Mint” متشکل از یک آلتوید بزرگ با یک دهانه قابل تعویض می باشد.

کارکرد و همگام سازی دستگاه Mint از طریق بلوتوث بوده و آن مطابق با گوشی موبایل هوشمندتان به منظور درک و بهبود سلامت دهان و دندانتان عمل خواهد کرد.

l

وبسایت Mint اواخر سپتامبر فروش دستگاه “Breathometer” را با قیمت 99.99 دلار آغاز خواهد کرد.

Mint به شما یک دستگاه داده تا آن را در دهانتان تست و آزمایش کنید. اما چگونگی کارکرد دستگاه مذکور بدین صورت است که به دنبال دستورالعمل اپلیکیشن، دهانتان را باید به مدت 30 ثانیه بسته نگه دارید تا گازهای مضر فرصت تجمع یابند. سپس باید دهانه قابل تعویض را گاز بگیرید اما باید حواستان باشد که در آن فوت نکنید. در عوض، Mint با به اجرا در آوردن سنسورهای الکتروشیمیایی با مکش هوای دهنتان نمونه ای برداشته و مولکول های حاوی سولفور را تشخیص می دهد. سپس اندازه گیری ها درجه سلامت دهان شما را نشان می دهد: نماد “A” به معنای بهداشت دهان و دندان معمول و خوب است. و نماد “F” به معنای آن است که هرچه سریع تر باید یک وقت از دندان پزشکتان بگیرید.

3/5 - (5 امتیاز)

نظرات در مورد : این دستگاه هوشمند مشکلات دهان و دندان را تشخیص می دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *