این ترفند یک دقیقه‌ای دست خط شما را زیباتر خواهد کرد!!

اگر شما هم جزء افرادی می‌باشید که نمی‌توانند دست خط خود را بخوانند، بهتر است که در ادامه این مطلب با زوم‌تک همراه باشید.

در این عصر دیجیتالی دست خط کم کم در حال منسوخ شدن بوده و جای خود را به پیام‌های الکترونیکی می‌دهد. طبق مطالعاتی که در آمریکا انجام شده است، صاحبان گوشی‌های اسمارت در آمریکا حدود 4735 پیام در هر ماه توسط گوشی‌هایشان ارسال می‌کنند. در این بین افراد بین 18 تا 24 ساله، به تنهایی هر کدام 67 پیام در روز ارسال می‌کنند. و همین امر باعث می‌شود که امروزه بچه‌ها به جای اینکه در مدارس آموزش خط زیبا و شکسته داشته باشند، آموزش می‌بینند که چگونه سریع‌تر تایپ کنند.

طبیعتا با توجه به این شرایط، اینکه دست خط شما، و یا فرزندانتان، بد باشد امری بدیهی است. ولی خوشبختانه راه حلی وجود دارد که بتوانید دست خط خود را زیباتر کنید. و این راه حل شامل قسمت‌هایی از بدن شما می‌باشد که قبلا نیز از آن برای نوشتن استفاده می‌کردید.

اکثر افراد هنگام نوشتن، فقط انگشت‌های خود را حرکت می‌دهند و عملا حروف را یکی یکی می‌نویسند. ولی اگر که انگشت‌ها و مچ دست خود را ثابت نگه دارید و بازوی خود را حرکت دهید، باعث خواهد شد که دست خط شما روان‌تر و خواناتر باشد.

این کار را با نوشتن حروف با خط درشت در هوا انجام بدهید و توجه کنید که حتی شانه‌تان چگونه در این کار درگیر می‌شود. این حرکت دقیقا همانی می‌باشد که شما هنگام نوشتن روی کاغذ هم باید استفاده کنید. همچنین اگر هنگام این کار سعی کنید که حرکت دست خود را آرام‌تر کنید، خواهید توانست که به مرور زمان، کنترل بیشتری بر روی طرز نوشتنتان داشته باشید.

کمی طول می‌کشد تا به این طرز نوشتن عادت کنید، و البته تمرین زیادی زا نیز می‌طلبد، اما وقتی که به آن عادت کنید، خواهید توانست که با دست خط زیباتری بنوسید.

4.1/5 - (24 امتیاز)

نظرات در مورد : این ترفند یک دقیقه‌ای دست خط شما را زیباتر خواهد کرد!!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *