اینستاگرام و قابلیت های جدید

اینستاگرام

امروزه کاربران زیادی وجود دارند که از شبکه های اجتماعی استفاده می نمایند تا جایی که می توانیم بگوییم تکنولوژی و استفاده از اپلیکیشن های ارتباطی به عنوان یکی از بخش های مهم در زندگی افراد به شمار می روند.

اینستاگرام به عنوان یکی از معروف ترین و شناخته ترین شبکه های اجتماعی است که روزانه کاربران زیادی زمان خود را صرف آن می کنند و برای انتشار عکس ها  و کلیپ های خود از آن استفاده می کنند و همچنین صفحه های دوستان خود یا دیگر کاربران را نیز دنبال نمایند . البته عده ی زیادی از کاربران نیز برای معرفی محصولات خود و خدماتشان از اینستاگرام استفاده می کنند تا جایی که امروزه می بینیم کمتر فروشگاهی یا شرکتی است که از اینستاگرام استفاده نکند. 

برخی از  افراد مشهور و بازیگران نیز از اینستاگرام استفاده می کنند؛ در نهایت با بیان این مقدمه پی می بریم که اپلیکیشن اجتماعی نقش مهمی در زندگی کاربران داشته اند .

اینستاگرام همواره در بروز رسانی ها خود تغییرات و پیشرفت های زیادی را تجربه کرده است.اما اخیرا در این اپلیکیشن تغییرات جدیدی به وجود آمده است که توسط این قابلیت جدید  ارسال تصاویر Landscape یا عریض (به صورت مستطیل افقی ) امکان پذیر می باشد. 

در گذشته ها بدین صورت بود که  کاربران تنها می توانستند تصاویری را در اینستاگرام منتشر کنند که به صورت مربع  (portrait) و در ابعاد خاصی  باشند. 

شما می توانید از این پس تصاویر Landscape خود را در اینستاگرام ارسال کنید

البته نباید فراموش کرد که کاربران از ارسال تصاویر بدین صورت ناراضی بودند و اینستاگرام در تلاش بود که این مشکل را برای آنها برطرف نماید. 

شما می توانید برای استفاده از این اپلیکیشن ، آخرین نسخه آن را از کافه بازار دانلود نمایید.

اینستاگرام

 در صورتی که می خواهید جدیدترین اخبار تکنولوژی را روزانه دریافت نمایید با زوم تک همراه باشید.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  خبری خوب برای کاربران اینستاگرام

نظرات در مورد : اینستاگرام و قابلیت های جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *