اینستاگرام روش های جدیدی برای برقراری ارتباط میان دوستانتان معرفی کرده است

شبکه اجتماعی اینستاگرام

یکی از شبکه های اجتماعی که این روزها توانسته طرفداران بسیاری جلب نماید، شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. در این میان اینستاگرام با دیدن این میزان از طرفداران تصمیم دارد تا قابلیت های بسیاری را برای آن ها ارائه نماید تا بتواند به رده ی اول شبکه های اجتماعی راه پیدا کند. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا با قابلیت های مختلف و جدید اینستاگرام بیشتر آشنا شویم.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی در حال افزودن قابلیت‌ هایی است که می‌ توانند جایگاه آن را در بین سایر شبکه‌ های اجتماعی بیشتر از قبل ارتقا دهند. از این دسته قابلیت‌ های جدید می‌ توان به روش های تازه برای تعامل بیشتر میان دوستان و اشخاصی که دنبال می‌ کنید، اشاره داشت. در صورتی که حساب کاربری اینستاگرام دارید، اکنون می‌ توانید از برچسب های پرسشی به منظور پیشنهاد موزیک در استوری‌ های اینستاگرامی و یا تعامل با افرادی که در حال اجرای لایو استریم هستند، استفاده نمایند. همچنین اینستاگرام به یک برچسب تعاملی جدید به صورت شمارش معکوس نیز تجهیز شده است که می‌ توان آن را در استوری‌ های اینستاگرامی استفاده کرد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

یک ویژگی جذاب دیگر نیز قابلیت ارسال موزیک می باشد. در صورتی که یکی از مخاطبان سوالاتی را از شما بپرسد، می توانید تمامی پرسش ها را به صورت یک استیکر سوالی مشاهده کنید و با انتخاب یک موسیقی به کاربر پرسشگر پاسخ دهید. همچنین افکت‌ های جدیدی به بخش دوربین اینستاگرام افزوده شده است که می‌ توانند نسبت به بالا و پایین صدا در بخش موسیقی ها واکنش نشان بدهند. به این افکت‌ ها می‌ توانید با استفاده از تب Music دسترسی یابید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اینستاگرام روش های جدیدی برای برقراری ارتباط میان دوستانتان معرفی کرده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *