اینستاگرام به یک فروشگاه بزرگ تبدیل خواهد شد!

اینستاگرام

بسیاری از کاربران ایرانی پس از فیلتر شدن تلگرام، کسب و کارهای اینترنتی خود را از دست دادند و هم اکنون نیز بسیاری از این کاربران سرگردان مانده اند که چگونه می توانند کالای خود را به فروش برسانند؟! اما اینستاگرام در این عرصه بیکار نبوده و قابلیت پرداخت درون برنامه ای را به صورت آزمایشی برای برخی از کاربران اینستاگرام فعال نموده است و به نوعی این قابلیت را اکنون می توان انقلابی در صنعت خرده فروشی آنلاین دانست.

این قابلیت جدید به دور از تمامی جنجال ها و سر و صدا های رسانه ای صورت پذیرفته است. این قابلیت به صورتی عمل می نماید که وقتی کاربر از یک لباس، کالا و یا حتی یک غذا خوشش آمد، می تواند در همان لحظه مبلغ آن را پرداخت نموده و محصول خود را تحویل بگیرد. نکته ی جالب اینجاست که در این شرایط واقعا نیاز نیست کاربر از اینستاگرام خارج شود، به عبارتی دیگر تمامی مراحل جستجوی کالا، انتخاب کالا و خرید و پرداخت وجه از طریق خود اینستاگرام صورت می پذیرد و به طور کلی این موضوع از خاصیت های پرداخت درون برنامه ای می باشد.

اینستاگرام

بر اساس آمار منتشر شده، اینستاگرام به یک شبکه ی اجتماعی بسیار پرطرفدار تبدیل شده است و در سراسر جهان بیشتر از 800 میلیون کاربر دارد و به عبارت دیگر می توان اینستاگرام را همانند یک کشور بزرگ دانست که تقریبا 10 برابر ایران جمعیت دارد. بر اساس این قابلیت بسیاری از کارشناسان پیش بینی می نمایند که چه بسا بسیاری از شرکت ها و خرده فروشی ها نگاهی بسیار جدی تر به این شبکه ی اجتماعی عکس محور می نمایند و کالاهای خود را به منشور رونق کسب و کار در اینستاگرام به فروش می رسانند.

از طرفی دیگر اینستاگرام و فیسبوک به عنوان کمپانی مادر می تواند درصدی از مبلغ معاملات را دریافت کرده و سود خوبی را داشته باشد. در صورتی که این قابلیت فراگیر شود، اینستاگرام به یک فروشگاه بسیار بزرگ و وسوسه کننده تبدیل خواهد شد که می تواند تمامی سلایق افراد را تحت پوشش قرار دهد و حتی می تواند انقلابی در صنعت خرده فروشی ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید  چرا اینستاگرام در کشورهای مختلف دنیا از دسترس خارج شد ؟

هم اکنون این امکان برای چند کاربر و تعدادی از شرکت های بزرگ راه اندازی شده است و هنوز معلوم نیست که چه زمانی به طور رسمی برای تمامی کاربران فعال می گردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اینستاگرام به یک فروشگاه بزرگ تبدیل خواهد شد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *