ایمن ترین گوشی هوشمند جهان کدام گوشی است؟!

ایمن ترین گوشی هوشمند جهان

ایمن ترین گوشی هوشمند جهان کدام گوشی است؟! اکنون قرار است تا در مورد مطمئن ترین گوشی جهان و ایمن ترین آن ها توضیح دهیم. این گوشی بلافاصله پس از خوانده شدن پیام آن هارا حذف می کند و به احراز هویت دو مرحله ای نیاز دارد تا قفل آن باز شود. بنا بر گزارشات ارائه شده از مشرق استارت آپ در کنگره جهانی موبایل شرکت سایبری dark matter ایمن ترین گوشی هوشمند جهان را که katim نام دارد معرفی کرد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی 5.2 اینچی است که در ظاهر همانند یک گوشی معمولی بنظر می رسد. اما نرم افزار و سخت افزار بسیار قدرتمندی را دارا است.

منجمله این گوشی از دستگاهی فوق پیشرفته استفاده می کند که نمی توان آن را هک کرد. همچنین اگر این گوشی به سرقت برود از ویژگی منحصر به فرد خود استفاده می کند و با گذشت زمان مشخص پیام های ارسال شده به کاربر حذف می شود و یا بعد از خواندن پیام ها به دست شخص مورد نظر آن آن ها حذف می شود و فقط وی می تواند آن ها را ببیند.

افراد dark matter نیز قادر هستند تا این گوشی موبایل را از راه دور نظارت کنند و در صورتی گوشی دستکاری بشود ، سایر اطلاعات را نیز حذف کنند. این گوشی هوشمند می تواند الگوریتم های خاص و قوی را در رمز گذاری داشته باشد. افرادی که قصد داشته باشند این گوشی را هک کنند تا از این تلفن هوشمند اطلاعات را به سرقت ببرند باید این کلید ها را که رمز گذاری شده اند را هک کنند. لازم به ذکر است این کلید ها در یک کارت میکروتیک دی قرار دارند که در هیچ یک از موبایل ها اجرا نمی شود . در این کارت اطلاعاتی مانند نام ورود و پسورد های افراد قرار دارد.

و علاوه بر این موضوع صاحبان این گوشی برای بازگشایی این گوشی احراز هویت دو مرحله ای را پیشرو دارند. یکی از ویژگی های جالب این گوشی shield mode نام دارد، در این ویژگی تمامی آیتم های میکروفون ، دوربین بلوتوث و حسگر های حرکتی دستگاه خاموش می شود و دیگر نمی توان به وسیله این گوشی فرد مورد نظر را جاسوسی کرد. دکمه در کنار موبایل قرار دارد تا این ویژگی فعال شود.

بیشتر بخوانید  ده گوشی برتر این هفته

این گوشی موبایل در کنگره جهانی ۲۰۱۷ معرفی شد ولی مدل تجاری آن در کنگره سال جاری ارائه شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایمن ترین گوشی هوشمند جهان کدام گوشی است؟!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *