ایلان ماسک متهم به کلاهبرداری شد

ایلان ماسک

ایلان ماسک | کمپانی تسلا یکی از کمپانی های بسیار فعال و نوآور در تولید محصولات جدید در دنیا می باشد که اخیرا با تولید یک سری خودروهای سبک و سنگین برقی توانست خود را به تمامی جهانیان ثابت نماید. مدیریت این کمپانی نوآور بر عهده ی فردی ایده پرداز به نام ایلان ماسک می باشد که به نوعی مغز متفکر کمپانی قدرتمند تسلا به حساب می آید. بر اساس خبرهای منتشر شده گویا به این شخص اتهام کلاهبرداری زده اند.

ایلان ماسک

در روز سه شنبه ی گذشته، ایلان ماسک، مدیر کمپانی تسلا به دلیل ارسال چندین توییت در مورد خصوصی شدن کمپانی تسلا از طرف پلیس فدرال ایالات متحده مورد شکایت قرار گرفت. دلیل این شکایت نیز کلاهبرداری در سهام بوده و سبب شده است تا ارزش سهام این کمپانی با کاهش بسیار زیاد 14 درصدی روبرو گردد. مدیران این کمپانی در حال حاضر در مقام دفاع از کمپانی تسلا برآمده اند و به طور کامل از ایلان ماسک پشتیبانی می نمایند. در طی یک بیانیه مشترک و کوتاه، مدیران کمپانی تسلا و روسای هیئت مدیره این کمپانی اعلام نمودند که به طور کامل به ایلان ماسک، وجدان کاری ایشان و نوع مدیریتش اعتماد دارند.

ایلان ماسک

در طول هفته ی گذشته، رگولاتوری های آمریکایی، ایلان ماسک را به کلاهبرداری متهم نمودند و اکنون به دنبال برکناری این شخص از سمت مدیر عاملی یک شرکت عمومی هستند؛ زیرا ایشان در ماه گذشته تعدادی از توییت های دروغین و گمراه کننده در مورد خصوصی شدن تسلا را انتشار داده است. در پرونده ای که بر علیه ایلان ماسک در دادگاه فدرال منهتن شکل گرفته گفته می شود که ایشان یا از این مسئله با خبر بوده و یا با بی دقتی نمی دانسته که اعلام احتمال خصوصی سازی تسلا به 22 میلیون فالوئر توییتری سبب گمراه شدن سرمایه گذاران می گردد. در طی این پرونده دیگر سخنان ایلان ماسک نیز مورد انتقاد قرار گرفته اند. به عنوان مثال او مدتی قبل گفت که حمایت سرمایه گذار قطعی است و اینکه احتمال دارد سرمایه ای با هدفی ویژه برای آن دسته از سرمایه گذارانی که با تسلا همراه بوده اند در نظر گرفته شود.

 

بیشتر بخوانید  قیمت کامیون الکتریکی شرکت تسلا مشخص شد

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایلان ماسک متهم به کلاهبرداری شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *