ایرانسل و شب یلدا با طرح هایی جدید

به گزارش زوم تک به نقل از روابط عمومی ایرانسل ، این شرکت بسته های اینترنت همراه ویژه ای را برای کاربران جدید ایرانسل و مشتریان خدمات ارزش افزوده خود ارائه خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این طرح تا تاریخ 30 آذر یعنی شب یلدا ادامه خواهد یافت و مشترکان می توانند از این خدمات جدید ایرانسل استفاده نمایند ، یک بسته پنج گیگابایتی اینترنت همراه با قیمت پنج هزار تومان به مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل عرضه می‌شود که از زمان خرید تا 30 آذر معتبر خواهد بود.

علاوه بر این بسته، چهار بسته دیگر نیز با حجم نامحدود ویژه مشترکان اعتباری عرضه شده است که شامل بسته 30 دقیقه‌ای 500 تومانی، بسته 60 دقیقه‌ای 900 تومانی، بسته 120 دقیقه‌ای 1700 تومانی و بسته 180 دقیقه‌ای 2500 تومانی است.

بسته‌های نامحدود ظرف مدت 24 ساعت به صورت پیوسته (با توجه به مدت استفاده بسته خریداری شده) قابل استفاده هستند.

همچنین تمامی مشترکانی که تا 30 آذر با مراجعه به نشانی sim.irancell.ir به صورت آنلاین سیم‌کارت خریداری کنند، از 50 درصد تخفیف در قیمت سیم‌کارت بهره‌مند خواهند شد. به علاوه در تاریخ‌های مذکور برخی محصولات ارزش افزوده به طور ویژه عرضه می‌شود که مشترکان ایرانسل می‌توانند برای اطلاع از فهرست این محصولات، به وب‌سایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir مراجعه کنند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایرانسل به مشترکان مودم های TD-LTE خود 5 گیگابایت اینترنت هدیه می دهد

نظرات در مورد : ایرانسل و شب یلدا با طرح هایی جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *