ایجاد ایستگاه های شارژ سیار برای خودروهای الکتریکی

ایستگاه های شارژ سیار

ایستگاه های شارژ سیار : در حال حاضر تعداد ایستگاه های شارژ خودرو های دارای موتور الکتریکی پاسخ گوی نیاز موجود صاحبان این ماشین ها نیست،‌ این شرایط باعث شده است که راننده های این ماشین ها برای یافتن ایستگاه شارژ مناسب آر مسیر خود منحرف شوند. علاوه بر این مشکلات، مشکلات دیگری از قبیل مشکلات ناشی از پارک نا مناسب ماشین ها و مسدود بودن دست رسی به ایستگاه شارژ از دیگر مواردی است که موجب شده است صاحبان این ماشین های الکتریکی از داشتن این نوع ماشین ها دل سرد می شوند.

اگر چه شرکت های خودرو سازی و تامین کنندگان انرژی متعهد به ساختن ایستگاه های شارژ در سراسر دنیا شده اند و در تکاپو هستند تا با افزایش تعداد این ایستگاه ها پاسخ گوی نیاز رو به رو شده جهانی در این زمینه باشند، اما با وجود تمامی آن ها هنوز خلا هایی در این زمینه وجود دارد. یک شرکت آلمانی مقیم در شهر برلین با اسم چارجری ایده ی فراهم کردن امکان شارژ ماشین های الکتریکی در مکان مورد نظر مشتری را مطرح کرده است.

ایستگاه های شارژ سیاردر حال حاضر این شرکت با تمرکز کردن بر شرکت های فعال در زمینه ی حمل و نقل شروع به کار خود کرده است و در صورت موفقیت این شرکت سرویس دهی به مشتریان خصوصی نیز آغاز می شود. مشتریان این شرکت با استفاده از اپلیکیشن موجود این شرکت امکان رزرو و پرداخت سرویس مورد نظر را دارند و البته هزینه ی حمل شارژر به محل مورد نظر مشتری در هزینه ی کلی لحاظ می شود.

در حال حاضر این شرکت با هم کاری شرکت اشتراک خودرو Drive now مراحل تستی خود را می گذراند و انتظار می رود که از فروردین سال آینده در دیگر شرکت ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. این شرکت امید وار است که در سال ۲۰۲۱ در سیزده شهر بزرگ اروپایی با ۳۵۰ ایستگاه شارژ سیار به مشتریانش خدماتش را ارائه کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  منهتن نیو یورک بیشتر از پمپ بنزین هایش،جایگاه سوختگیری خودروهای الکترونیکی دارد

نظرات در مورد : ایجاد ایستگاه های شارژ سیار برای خودروهای الکتریکی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *