رندرها و ویدئو افشا شده از گوشی هوشمند اکسپریا XZ4 کامپکت سونی

اکسپریا XZ4 کامپکت

کمپانی سونی چند سال اخیر به عنوان یکی از اصلی ترین کمپانی های سازنده و بنام دنیای گوشی های هوشمند به حساب می آمد ولی متاسفانه نتوانست محبوبیت خود را در میان سایر برندها حفظ کند و اکنون نسبت به سایر برندها نظیر اپل و سامسونگ از محبوبیت پایین تری برخوردار می باشد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که دلیل کاهش میزان محبوبیت سونی عدم توجه به طراحی و شکل و شمایل گوشی های هوشمند این کمپانی می باشد.

اکسپریا XZ4 کامپکت سونی

به طورکلی در طول همین چند هفته، تصاویر CAD از گوشی پرچمدار بعدی سونی اکسپریا XZ4 کامپکت در فضای اینترنت به اشتراک گذاشته شد که چند روز پیش نیز فهرست ویژگی های این پرچمدار  به طور غیررسمی افشا شده بود. در حال حاضر زمان آنمی باشد که مشخصات و داده های بیشتری در خصوص اکسپریا XZ4 کامپکت سونی در اختیار طرفداران این برند قرار بگیرد. جدیدترین رندرهای CAD که در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری از این گوشی هوشمند منتشر شده است، اطلاعات پیشین افشا شده را تایید می نماید. همچنین افزون بر تصاویر CAD منتشر شده، طرفداران پرچمدارهای کمپانی سونی می‌ توانند این مدل از گوشی هوشمند کمپانی سونی را از زوایای مختلف نیز مشاهده نمایند.

بر اساس تصاویری که مشاهده می نمایید، زبان طراحی ظاهری پرچمدار بعدی سونی شباهت بسیار بالای به پرچمداران پیشین سری Compact این کمپانی دارد. حاشیه‌ های بالایی و پایینی این گوشی هوشمند هم به طور تقریبی هم‌ اندازه‌ ی حاشیه‌ های پایینی و بالایی اکسپریا XZ2 کامپکت می باشد. گویا از نظر طراحی ظاهری پرچمدار آینده ی سونی یازهم شباهت بالایی به مدل‌ های قبلی این کمپانی خواهد داشت.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رندرها و ویدئو افشا شده از گوشی هوشمند اکسپریا XZ4 کامپکت سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *