اکسپریا XZ3 سونی شباهت بسیار زیادی به XZ2 پریمیوم دارد

اکسپریا XZ3

اکسپریا XZ3 سونی | اخیرا اگر خبرها را دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که کمپانی سونی نیز قصد دارد از پرچمدار جدید خود رونمایی به عمل آورد و اکنون طرفداران این برند منتشر هستند تا مشخصاتی از این گوشی هوشمند به بیرون درز نماید. بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که سونی نسبت به گوشی های هوشمندی نظیر اس 9 سامسونگ و آیفون 10 عقب بماند و یا از تکنولوژی های روز دنیا استفاده نکرده باشد؟!

اکسپریا XZ3 سونی

اکنون باید این خبر را بدهیم که بر اساس تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند گویا اکسپریا XZ3 سونی شباهت بسیار زیادی به اکسپریا XZ2 پریمیوم دارد. اوایل سال 2018 میلادی بود که سونی از اکسپریا ایکس‌ زد ۲ پریمیوم با یک صفحه نمایش 4K به همراه دوربینی دوگانه و 6 گیگابایت حافظه ی رم رونمایی شد که ظاهری شبیه به اکسپریا XZ2 سونی داشت و از یک بدنه‌ ی شیشه‌ ای با صفحه نمایش بدون حاشیه بهره مند می باشد. ولی یکی از مشکلات مربوط به این نوع طراحی، جنس پنل پشتی آن می باشد که از دست کاربر سر می‌ خورد و قاب نسبتا سنگینی دارد و افراد در زمان در دست گرفتن گوشی هوشمند، احساس راحتی ندارند.

اکسپریا XZ3

از طرفی محل قرارگیری حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند نیر آنقدرها جالب نبود. ولی گویا قرار است سونی نسخه‌ ی مقرون به صرفه اکسپریا XZ2 پریمیوم را نیز به بازار عرضه نماید. رندر افشاشده ی جدید، شباهت اکسپریا XZ3 و اکسپریا XZ2 پریمیوم را به‌ خوبی به نمایش می گذارد.

MySmartPrice، تصویر جدیدی از سونی اکسپریا ایکس زد 3 ، به‌صورت غیر رسمی انتشار داده است. این رندز، شباهت بسیار زیادی به گوشی هوشمند XZ2 پریمیوم را نمایش می‌ دهد. بر اساس این تصویر، شاید تنها فرق بین این دو گوشی فقط این باشد که اکسپریا XZ3 دارای یک دوربین در پنل پشتی می باشد ولی XZ2 پریمیوم از ماژول دوربین دوگانه استفاده می نماید. گویا این کمپانی قدرتمند تغییر وضعیتی برای سنسور اثر انگشت پرچمدارانش در نظر نگرفته است. در این تصویر ، به هیچ‌ یک از مشخصات فنی در خصوص اکسپریا XZ3 اشاره ای نشده است.

طرفداران گوشی های هوشمند سونی انتظار دارند اکسپریا XZ3 از پردازنده ی اسنپدراگون 845 به همراه حافظه‌ ی رم حداقل 4 گیگابایتی، در کنار یک صفحه نمایش 1080 پیکسلی یا 1440 پیکسلی استفاده نماید. صفحه نمایش 4K، به طور کاملا انحصاری برای سری گوشی‌ های هوشمند پریمیوم در نظر گرفته شده است. قبلا در شایعات گفته شده بود که اکسپریا XZ3 سونی به یک صفحه نمایش با کیفیت+QHD تجهیز می گردد.

بیشتر بخوانید  چند ویژگی Z3 که هر کسی باید بداند

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اکسپریا XZ3 سونی شباهت بسیار زیادی به XZ2 پریمیوم دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *