اکسپریا XZ2 کمپانی سونی در حال گذراندن تست ها!

اکسپریا XZ2

همانطور که از خبرها مطلع هستید کمپانی سونی در کنگره ی جهانی موبایل MWC 2018 از دو پرچمدار جدید خود با نام های اکسپریا XZ2 و XZ2 Compact خود رونمایی به عمل آورد و جالب اینجاست که تنها پس از گذشت چند روز این گوشی های هوشمند در تهران نیز پرده برداری شدند و اکنون نتایج تست باتری آن ها نیز انتشار یافت. گوشی های این کمپانی از گذشته تاکنون به شارژدهی مناسب شهرت داشتند و گوشی های سری XZ2 این کمپانی نیز نسبت به پرچمداران قبلی این کمپانی از باتری بزرگتری بهره مند هستند.

اکنون بسیاری از طرفداران این برند انتظار عملکرد بهتری را از باتری این سری از گوشی های هوشمند سونی دارند، به همین دلیل بسیاری از وب سایت های مختلف تصمیم به بررسی میزان شارژدهی این گوشی های هوشمند گرفتند.

اکسپریا XZ2

در اکسپریا XZ2 میزان شارژدهی تقریبا برابر با 9 ساعت اعلام شده است که به این ترتیب بهبود بسیار قابل توجهی را نسبت به اکسپریا XZ1 شاهد هستیم ولی گوشی XZ2 Compact این کمپانی علیرغم اینکه عدد بالاتری نسبت به باتری XZ2 کسب کرده است ولی میزان شارژدهی آن نسبت به نسل قبلی خود کمتر می باشد. اکنون می توان گفت که در این میان اکسپریا XZ1 Compact بهترین نتیجه را ارائه داده است و به نظر می رسد که این میزان تفاوت به دلیل تفاوت در رزولوشن صفحه نمایش می باشد. XZ1 Compact دارای رزولوشن صفحه نمایش 720 در 1280 می باشد ولی رزولوشن صفحه نمایش XZ2 Compact برابر با 1080 در 2160 می باشد.

اکسپریا XZ2

گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد 2 بر خلاف نسخه کامپکت از قابلیت شارژ بیسیم نیز پشتیبانی به عمل می آورد ولی سونی این شارژر را در داخل جعبه این گوشی قرار نداده است و کاربران باید به صورت جداگانه آن را خریداری نمایند. در آخر باید بگوییم که پرچمداران جدید این کمپانیمیزان شارژدهی بسیار خوبی نسبت به رقبا دارند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اکسپریا XZ2 کمپانی سونی در حال گذراندن تست ها!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *