اکسپریا R1 و R1 Plus معرفی شد

اکسپریا R1 و R1 Plus

اکسپریا R1 و R1 Plus : پس از حضور شرکت های قوی با محصولات متنوع و ارائه انواع پرچم داران , شرکت سونی به یکی از شرکت های تولید کننده گوشی میان رده تبدیل شد. این امر برای این شرکت که زمانی در صدر لیست برترین ها قرار داشت افت بسیار ناخوشایندی بود. اما این شرکت دست از تلاش بر نداشت و با تغییر سیاست های خود , با گوشی های میان رده , چه از نظر تکنولوژی چه از نظر اقتصادی , راه خود را ادامه داد. این شرکت با هدف قرار دادن کشور های در حال توسعه توانست کاربران زیادی را جذب خود کند. به دنبال این جریان , شرکت سونی دو گوشی جدید به نام های  اکسپریا آر 1 (Xperia R1) و اکسپریا آر 1 پلاس (Xperia R1 plus) را معرفی کرد.

اکسپریا R1 و R1 Plusمشخصات سخت افزاری اکسپریا R1 :

دو سیم کارته

صفحه نمایش 5.2 اینچ ی و رزلوشن HD

چیپ ست اسنپدراگون 430

رزلوشن 13 مگا پیکسل برای دوربین اصلی و 8 مگا پیکسل برای دوربین جلو

فوکوس هیبریدی با سرعت بالا و فالو کردن سوژه

رم 2 گیگا بایتی رم و حافظه داخلی 16 گیگا بایتی

باتری 2620 میلی آمپری

استفاده از پورت Type – C به عنوان اقدامی جدید

تفاوت چندانی بین اکسپریا آر 1 (Xperia R1) و اکسپریا آر 1 پلاس (Xperia R1 plus) دیده نمی شود , هنوز نمی دانیم که آیا اکسپریا آر 1 پلاس (Xperia R1 plus) از  اکسپریا آر 1 (Xperia R1) بزرگتر است یا نه , چیزی که از آن مطمئن هستیم، ارتقا حافظه های پردازشی به 32 و 3 گیگابایت برای حافظه داخلی در برای اکسپریا آر 1 پلاس می باشد.

قیمت اکسپریا آر 1،  215 دلار و قیمت اکسپریا آر 1 پلاس، 245 دلار در نظر گرفته شده است که در بازار ایران قیمتی نزدیک 800 تا 900 هزار تومان می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سونی Xperia XZ Pro دارای صفحه نمایش 4K

نظرات در مورد : اکسپریا R1 و R1 Plus معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *