اکسپریا ایکس زد 3 سونی از یک طراحی قدیمی بهره می برد

اکسپریا ایکس زد 3

یکی از موضوعاتی که این روزها مطرح می باشد، رونمایی کمپانی سونی از پرچمدار جدید خود یعنی اکسپریا ایکس زد 3 می باشد که به هر حال باید از تکنولوژی های روز دنیا بهره مند باشد تا اینکه بتواند کاربران را به سمت خود جلب نماید ولی اخیرا یک رندری از این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد گویا سونی قصد ندارد از طراحی قدیمی خود دست بکشد!.

بر اساس رندر منتشر شده، گویا کمپانی سونی تصمیم دارد که از یک صفحه نمایش معمولی استفاده نماید و بر این اساس گوشی هوشمند این کمپانی از بریدگی بالای صفحه نمایش به همراه یک دوربین دوگانه بهره مند نخواهند بود. البته لازم به ذکر است که این موضوع لزوماً به این معنا نیست که با یک گوشی هوشمند ضعیف روبرو هستیم. هم اکنون بریدگی بالای صفحه نمایش، قابلیت خاصی است که بعضی کاربران از آن استقبال می نمایند ولی بعضی دیگر اصلا علاقه‌ ای به آن ندارند. شاید به همین دلیل است که کمپانی سونی در اکسپریا ایکس زد 3 از این ویژگی استفاده نکرده است.

اکسپریا ایکس زد 3

علاوه بر تمامی این ها یک سنسور اثر انگشت همراه با یک فلش بسیار کوچک در پنل پشتی این گوشی هوشمند تعبیه شده است. همچنین سنسور دیگری نیز میان این دو سنسور قرار گرفته که ممکن است بخشی از تکنولوژی فوکوس اتوماتیک کمپانی سونی باشد. آنگونه که در رندر‌ افشا شده مشاهده می‌ نمایید، پنل جلویی این گوشی هوشمند به صورت کامل از شیشه ساخته شده ولی پنل پشتی این گوشی پرچمدار تماماً فلزی می باشد.

بر اساس شایعات منتشر شده، این گوشی هوشمند قرار است که همراه با یک پردازنده ی اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت حافظه ی رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 3240 میلی آمپر ساعتی روانه بازار گردد. همچنین گفته شده است که اکسپریا ایکس زد 3 کمپانی سونی از یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن 1440 در 2880 استفاده خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  Sony Mobile گوشی جدید Xperia XA Ultra را رونمایی کرد .

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اکسپریا ایکس زد 3 سونی از یک طراحی قدیمی بهره می برد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *