اکانت های ناخواسته سروش مورد بررسی قرار خواهند گرفت

سروش

شایعاتی درباره ی ساخت اکانت در برنامه ی سروش برای افرادی که خواستار استفاده از این برنامه نبودند , منتشر شده بود. بر اساس این شایعات شبکه ی مجازی سروش بدون اجازه ی کاربران برای افراد اکانت می ساخت. به دلیل حجم بالای اعتراضات , وزیر ارتباطات , موضوع را به مرکز ملی فضای مجازی اطلاع داده و مدارک و شواهد را برای پیگیری به این سازمان ارسال کرد.

اما در طی یک مقاله , مرکز ملی فضای مجازی کشور بیان کرده است هنوز هیچ مدرک موثقی مبنی بر این که برنامه ی سروش اکانت هایی را بدون اجازه می سازد , ارائه نشده و هیچ اتهامی در این باره قابل قبول نیست و اگر چنین مدارک و مستنداتی وجود داشت , این سازمان خیلی جدی مسئله را پیگیری می کرد. این موضوع در حالی است که سایر مسئولین و وزیر ارتباطات این موضوع را پذیرفته اند.

سروش

مدیر پیام رسان سروش , پس از شنیدن این شایعات اعلام کرد که همه می دانند ساخت اکانت از نظر فنی کاری غیر ممکن است و حتی اگر چنین چیزی ممکن بود , سروش به حدی کاربر دارد که هیچ نیازی به ساخت اکانت های فیک و تقلبی ندارد. وی این شایعات را تبلیغات منفی برای کاهش اعتبار پیام رسان داخلی دانست چرا که در صورت عدم رضایت کاربر , به هیچ روشی , نمی توان پیامک احراز هویت را دریافت کرده و سایر مراحل را طی کرد.

هر چند که مدیر عامل سروش ادعا کرده است از افرادی که چنین شایعاتی را در فضای مجازی منتشر می کنند شکایت خواهد کرد , اما باید بگوییم که ماجرای اکانت های جعلی کمی پیچیده تر است و افراد زیادی به این موضوع اعتراض کرده اند. با توجه به این شرایط سازمان ها و نهاد های بالا تری مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده گرفته اند , چرا که دسترسی یک پیام رسان به اطلاعات شخصی و گوشی افراد امری بسیار خطرناک است.

در حال حاضر هیچ خبری از نتیجه ی اصلی اعلام نشده و ما همچنان باید منتظر بمانیم تا درست بودن و یا نادرست بودن این ادعا اثبات شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تعداد کاربران تلگرام به چه میزان کاهش داشته؟!

نظرات در مورد : اکانت های ناخواسته سروش مورد بررسی قرار خواهند گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *