اچ تی سی یو 11 پلاس قدمی بزرگ برای کمپانی اچ تی سی می باشد

اچ تی سی

اچ تی سی با گوشی جدید خود در لیست Geek bench همه را به طور عجیبی غافلگیر کرد. اخیرا اخبار جدیدی درباره گوشی هوشمند جدید اچ تی سی به نام یو 11 پلاس به گوش می رسد. این اخبار حاکی از تولید گوشی جدید اچ تی سی یو 11 پلاس با اندروید 8.0 اوریو است.

شرکت اچ تی سی , اطلاعات و جزئیات این گوشی را در برنامه GFX Bench اعلام کرد. صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل با نسبت تصویر 18:9 از ویژگی های مهم این گوشی فوق العاده می باشد. با این شرایط احتمال می رود یو 11پلاس با حاشیه بسیار کم و صفحه نمایش قابل توجهی عرضه خواهد شد. با در نظر گرفتن این که ال جی وی 30 نیز دارای صفحه نمایش 6 اینچی می باشد ,  صفحه نمایش 6 اینچی ویژگی مناسبی برای این گوشی جدید و پرچم دار اچ تی سی است.

اچ تی سیبر اساس آمار بنچمارک، این اسمارت فون به پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 , پردازنده اسنپدراگون 835 , رم 4 گیگابایتی وحافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز می باشد. دوربین این گوشی درست مثل گوشی یو 11 است و تنها تفاوت آن یک دوربین 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل می باشد.

کمپانی اچ تی سی با معرفی یو 11 بسیاری از طرفداران خود را شگفت زده کرد ولی گویا این شورپرایزها ادامه داشته و این بار قصد دارد با تولید یو 11 پلاس این بار از طریق دوربین قدرتمن تمامی طرفداران این کمپانی را شوکه نماید و در مقابل رقبایی نظیر گوگل پیکسل و اپل حرفی برای گفتن داشته باشد و به نوعی دعوت به یک چالش بزرگ می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مقایسه دو گوشی قدرتمند ال‌جی و اچ‌تی‌سی :‌ HTC U Ultra vs. LG V20

نظرات در مورد : اچ تی سی یو 11 پلاس قدمی بزرگ برای کمپانی اچ تی سی می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *