اچ تی سی وان ام 9 اس در بازار تایوان عرضه شد

اچ تی سی وقتی که در سال 2015 افت مالی بسیار شدیدی را تجربه کرد، سیاست هایش را تغییر داد و مسیر تولید گوشی هایش را به سمت بازار میان رده ها کج کرد. این کمپانی گوشی جدید خود را با نام اچ تی سی وان ام 9 اس راهی بازار وطن خودش کرد تا بتواند در بخش میان رده ها تاثیر گذار واقع شود. گوشی جدید اچ تی سی با اینکه جزو سری ام میباشد و یکی از مدل های ام 9 به حساب میاید، اما همانطور که گفتیم یک میان رده است پس با مشخصات و قدرت پرچمداران بازار قابل قیاس نیست. در این گوشی همانند تمامی گوشی های سری ام زبان طراحی مشابهی پیروی شده است. این گوشی در واقع کاملا مثل پرچمدار این شرکت یعنی وان ام 9 طراحی شده. اچ تی سی وان ام 9 اس، صفحه نمایشی با رزولوشن فول اچ دی دارد و تراکم پیکسلی تشکیل شده ی آن 441 پیکسل بر هر اینچ است. این گوشی 158 گرم وزن دارد. ام 9 اس به پردازنده Helio x10 تولید کمپانی مدیاتک مجهز شده است. برای این گوشی 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه قرار داده شده. سایر ویژگی های این محصول دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 4 التراپیکسلی میباشد. این گوشی در ابعاد 144.6 در 69.7 در 9.6 میلی متر آمده است. باتری آن نیز 2840 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. بر اساس اظهارات اچ تی سی، این دستگاه تنها در بازار تایوان ارائه خواهد شد و قیمت 390 دلاری برای آن در نظر گرفته شده است. منبع: gsmarena

اچ تی سی وقتی که در سال 2015 افت مالی بسیار شدیدی را تجربه کرد، سیاست هایش را تغییر داد و مسیر تولید گوشی هایش را به سمت بازار میان رده ها کج کرد. این کمپانی گوشی جدید خود را با نام اچ تی سی وان ام 9 اس راهی بازار وطن خودش کرد تا بتواند در بخش میان رده ها تاثیر گذار واقع شود.

گوشی جدید اچ تی سی با اینکه جزو سری ام میباشد و یکی از مدل های ام 9 به حساب میاید، اما همانطور که گفتیم یک میان رده است پس با مشخصات و قدرت پرچمداران بازار قابل قیاس نیست.  در این گوشی همانند تمامی گوشی های سری ام زبان طراحی مشابهی پیروی شده است. این گوشی در واقع کاملا مثل پرچمدار این شرکت یعنی وان ام 9 طراحی شده.

اچ تی سی وان ام 9 اس،  صفحه نمایشی با رزولوشن فول اچ دی دارد و تراکم پیکسلی تشکیل شده ی آن 441 پیکسل بر هر اینچ است. این گوشی 158 گرم وزن دارد. ام 9 اس به پردازنده Helio x10 تولید کمپانی مدیاتک مجهز شده است. برای این گوشی 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه قرار داده شده. سایر ویژگی های این محصول دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 4 التراپیکسلی میباشد. این گوشی در ابعاد 144.6 در 69.7 در 9.6 میلی متر آمده است. باتری آن نیز 2840 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

بر اساس اظهارات اچ تی سی، این دستگاه تنها در بازار تایوان ارائه خواهد شد و قیمت 390 دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خبرهای جدید از HTC One M9

نظرات در مورد : اچ تی سی وان ام 9 اس در بازار تایوان عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *