اپل iPhone 7S را معرفی نخواهد کرد، گوشی های iPhone 8 و iPhone 8 Edition بزودی معرفی خواهند شد

اپل iPhone 7S را معرفی نخواهد کرد، گوشی های iPhone 8 و iPhone 8 Edition بزودی معرفی خواهند شد

اپل iPhone 7S را معرفی نخواهد کرد، گوشی های iPhone 8 و iPhone 8 Edition بزودی معرفی خواهند شد: طبق اخباری که به تازگی منتشر شده است کمپانی اپل قصد دارد پسوند s را به کلی از گوشی هایش حذف کند، اعلام شده است که دو گوشی ایفون ٨ و٨ پلاس جایکزین گوشی های ایفون۷اس و ایفون۷اس پلاس خواهد بود. نام گوشی ایفون که با صفحه OLED عرضه خواهد شد فعلا مشخص نیست.

در روز گذشته اخباری راجع به گوشی های جدید ایفون منتشر شده است. در این گزارشات اعلام شده است که نام گوشی ایفون که با صفحه نمایش OLED بدون حاشیه است iPhone X یا آیفون ۱۰(حرف X در زبان یونانی به معنای ۱۰ است) خواهد بود و با قیمت حدودا هزار دلار عرضه می شود.

اپل iPhone 7S را معرفی نخواهد کرد، گوشی های iPhone 8 و iPhone 8 Edition بزودی معرفی خواهند شد
هم چنین در نمایشگاه IFA 2017 برخی از سازندگان لوازم جانبی ایفون در مصاحبه ای اعلام کردند که در روز دوازدهم سپتامبر(بیست و یکم شهریور) کمپانی اپل سه گوشی جدید ایفون ٨، ایفون ٨ پلاس و ایفون ٨ ادیشن که دارای صفحه اولد بدون حاشیه و قیمت ۱۰۰۰ دلار است را معرفی خواهد کرد.
البته امکان دارد که این اخبار صحیح نباشد. ممکن است نام گوشی غیر ازاین باشد و یا اپل ازهمان ایفون ۷اس و ایفون ٨ استفاده کند. اگر چه میتوان به سازنگان لوازم جانبی تا حد زیادی اعتماد کرد.

کمپانی اپل قصد دارد در روز دوازدهم سپتامبر(بیست و یکم شهریور) سه گوشی جدید که دو مدل جایگزین ۷ و ۷ پلاس و مدل دیگر یک گوشی بالا رده با صفحه نمایش اولد ۵.٨ اینچی که نام آن مشخص نمی باشد را معرفی کندد. همچنین در این مراسم به احتمال بالا نسل جدید اپل تی وی با پشتیبانی از رزولوشن 4k و نسل جدید اپل واچ را معرفی خواهد کرد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل iPhone 7S را معرفی نخواهد کرد، گوشی های iPhone 8 و iPhone 8 Edition بزودی معرفی خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *