اپل برای آیفون های نسل بعدی مودم اختصاصی خود را توسعه خواهد داد

مودم 5G اپل

اگر تا به امر,c خبرها را کمی بررسی نمایید، متوجه خواهید شد که کمپانی ها تصمیم دارند تا به نوعی تمامی قطعات دستگاه های تولیدی خود را به صورت انحصاری و اختصاصی تولید نمایند و به سایر برندها وابسته نباشند. در این میان گویا کمپانی اپل که به عنوان مشتری پر و پا قرص اینتل برای تولید مودم های آیفون خود بود، دیگر تصمیم دارد تا به این همکاری خاتمه داده و برای آیفون های 2019 از مودم های اختصاصی رونمایی به عمل آورد.

مودم 5G اپل

اخیرا نیز روابط میان کمپانی اپل و کوالکام بر اساس اختلافات حق ثبت پتنت و همچنین حق امتیاز آنقدرها خوب نمی باشد. کوپرتینویی ها با این وجود که سال‌ ها در کنار کوالکام همکاری می کردند، کمپانیاینتل را به‌ عنوان تنها تولید کننده ی مودم های خود در سال جاری میلادی انتخاب نمود ولی شایعات اخیر مبنی بر این می باشد که شراکت میان کمپانی اپل و اینتل احتمال دارد که کوتاه‌ مدت باشد، به این علت که تولیدکننده ی گوشی‌ های هوشمند، خودشان قصد دارند تا به طراحی مدل‌ های بعدی بپردازند.

مودم 5G اپل

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، کمپانی اپل به دنبال استخدام تعدادی از مهندسان در سن‌ دیگو می باشد تا بر روی تراشه‌ ی موتور عصبی هوش مصنوعی و همچنین تراشه‌ های بی‌ سیم فعالیت نماید؛ این موضوع نشان از این دارد که کوپرتینویی ها تلاش می کنند که میزان وابستگی خود را به تولیدکنندگان خارجی کاهش داده و همچنین به تعبیری دیگر ما می‌ توانیم آیفونی را در سال 2020 میلادی با پردازنده های 5G تولید این کمپانی مشاهده نماییم.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل برای آیفون های نسل بعدی مودم اختصاصی خود را توسعه خواهد داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *