اپلیکیشن کالج؛ آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن کالج؛ آموزش زبان انگلیسی

این روزها که دغدغه ی بسیاری از افراد آموزش زبان انگلیسی می باشد، اپلیکیشن های قدرتمند می توانند به آن ها کمک کنند تا در این عرصه به راحتی فعالیت نمایند و با کمترین هزینه و حتی به صورت رایگان و در زمان های بیکاری با استفاده از گوشی هوشمند خود بتوانند به زبان انگلیسی مسلط شوند. اکنون با استفاده از نرم افزار کالج به راحتی می توانید در اوقات فراغت خود در گوشی هوشمندتان به آموزش ربان انگلیسی بپردازید.

با زوم تک همراه باشید تا مزایای استفاده از این اپلیکیشن کاربردی را باهم بررسی نماییم و در نهایت نیز لینک دانلود آن از کافه بازار را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

اپلیکیشن کالج | آموزش زبان انگلیسی

کالج (College)، برای کاربران این ویژگی را به ارمغان آورده است که به راحتی بتوانند با ثبت نام در آن، هزینه ای معادل 4 درصد کانون های آموزش زبان را پرداخت نمایند و به صورت آنلاین زبان انگلیسی را بدون محدودیت یاد بگیرند. در واقع این نرم افزار به عنوان یک آموزشگاه زبان انگلیسی همراه برای کاربران گوشی های هوشمند می باشد که با کمترین هزینه می توانند این زبان فوق العاده ضروری را یاد بگیرند.

این اپلیکیشن کاملا ایرانی بوده و توسط اساتید دانشکده های زبان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه شریف برای کاربران ایرانی طراحی گردیده شده است که به لطف طراحی فوق العاده ی این اپلیکیشن کاربران به هیچ وجه شاهد تاخیر در محیط کاربری آن نمی باشند و بارگذاری سریع، اولین موضوعی است که در این اپلیکیشن به چشم می خورد. اولین نکته ای که در طراحی این برنامه در نظر گرفته شده است، روان بودن تجربه ی آموزش کاربران و راحتی کار با اپلیکیشن در تمامی مراحل توسعه ی نرم افزار می باشد. هم اکنون شما می توانید این برنامه را به صورت رایگان از کافه بازار دانلود کرده و از آن استفاده نمایید.

در صورتی که در دوره های درسی کالج شرکت نمایید به راحتی می توانید در آزمون زبان آن نیز شرکت کرده و در صورت قبولی، مدرک معتبر زبان انگلیسی را به صورت آنلاین دریافت نمایید.

مراحل اپلیکیشن کالج

انتخاب سطح: در ابتدا باید سطح مورد نظر خود را از میان سطوح پایه، متوسط، نیمه پیشرفته و پیشرفته انتخاب نمایید و آزمون تعیین سطح استاندارد را انجام دهید تا سطح شما مشخص گردد.

بیشتر بخوانید  چطور با موسیقی زبان یاد بگیرید- بخش اول

درس ها: هر درس از هفت جلسه تشکیل شده است که در جلسه ی آخر تمامی نکات آموزش داده شده در این درس برایتان مرور و جمع بندی می شود.

معلم اختصاصی: کاربران به راحتی می توانند از این طریق هر سوال یا اشکالی را که دارند به طور آنلاین از اساتید مجرب پرسیده و سریعا پاسخ خود را دریافت کنند.

آموزش: در این بخش کبه راحتی می توانید ویدئوهای تدریس معلم ها را تماشا کرده و حتی در کیفیت های مختلف دانلود نمایید.

تمرین: تمرین هایی که در این اپلیکیشن بارگزاری شده اند، دارای دو گام می باشند؛ گام اول، تقویت مهارت های Reading و Listening، گام دوم، تقویت مهارت های Speaking و Writing

پیشرفت من: در این اپلیکیشن جدولی قرار داده شده است که فعالیت های روزانه و نمودارهای پیشرفت شخصی هر کاربر را برای اطلاع فرد قرار داده است و در هر بخش می تواند میزان مهارت خود را بسنجد.

کافه کالج: در این اپلیکیشن به منظور سرگرمی و ارتباط با زبان انگلیسی برای کاربران محتواهای سرگرم کننده ای به صورت رایگان و به منظور آموزش بیشتر زبان انگلیسی قرار داده شده است.

لینک دانلود کالج از کافه بازار

کالج | آموزش زبان انگلیسی

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپلیکیشن کالج؛ آموزش زبان انگلیسی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *