اپلیکیشن هایی که تنها در iOS پیدا می کنید!

اپلیکیشن هایی که تنها در iOS پیدا می کنید!

فروشگاه مجازی نرم افزار های گوشی های آیفون App Store می باشد که اخیرا به دلیل محبوبیت بسیار بالای گوشی های کمپانی اپل در میان مردم، برخی از برنامه نویسان تنها برنامه هایی را می نویسند که فقط بر روی این سیستم عامل فعالیت می کنند و در گوشی های اندرویدی مشابهی ندارند. اکنون تصمیم گرفیتیم که تعدادی از این برنامه ها را برای شما معرفی نماییم تا اگر شما نیز از کاربران آیفون هستید، اگر به کارتان آمد از آن ها استفاده نمایید.

1.اپلیکیشن APOLLO

این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه ها برا ی کاربران Reddit می باشد که دسترسی به آن را برای کاربران آسان تر می سازد. APOLLO یکی از بهترین اپلیکیشن فیدهای اجتماعی می باشد و امکان پشتیبانی از 3D Touch گوشی های آیفون را نیز داراست و از تم های متفاوتی برای تغییر محیط کاربری آن استفاده شده است.

اپلیکیشن هایی که تنها در iOS پیدا می کنید!

2.اپلیکیشن DARKROOM

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس می باشد که قابلیت های آن نظیر فوتوشاپ در کامپیوتر است! فقط در پلتفرم موبایل کار می کند. این اپلیکیشن با توجه به جدول زمان بندی دقیقی که دارد، هر لحظه می توانید تغییرات خود را به حالت قبلی باز گردانید.

اپلیکیشن هایی که تنها در iOS پیدا می کنید!

3.اپلیکیشن WLPPR

این اپلیکیشن دارای مجموعه ای از آلبوم های تصاویر مخصوص پس زمینه ی گوشی های آیفون می باشد که در عکس های آن یک چیز مشترک وجود دارد و آن هم این است که تمامی عکس ها از بالا گرفته شده اند. در این برنامه مجموعه های مختلفی نظیر مردم، طبیعت، آب، جهان و غیره وجود دارد تا هر کاربر بر اساس سلیقه ی خود برنامه ی مورد نظرش را انتخاب نماید.

اپلیکیشن هایی که تنها در iOS پیدا می کنید!

4.بازی Life is Strange

این بازی برای اولین بار در PS4، Xbox One و ویندوز 10 ارائه شد و موفق به دریافت جایزه ی Dontnod گردید و هم اکنون نیز اولین نسخه ی تلفن همراه خود را فعلا منحصرا برای گوشی های آیفون و به طور کلی سیستم عامل iOS عرضه کرد. ساختار این بازی بقدری ساده می باشد که به راحتی بر روی آیفون و آیپاد قابل اجراست.

اپلیکیشن هایی که تنها در iOS پیدا می کنید!

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن اپل موزیک به زودی در مارکت های اندرویدی

نظرات در مورد : اپلیکیشن هایی که تنها در iOS پیدا می کنید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *